Order snel ontvangen echter kwaliteit nep nurfpeilen teleurstellend

Reactie Santi Goods:

We vinden het spijtig om te horen dat de neppe nerf pijltjes met harde kop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hebben de neppe nerf pijltjes uitgebreid uitgetest met handmatige en... We vinden het spijtig om te horen dat de neppe nerf pijltjes met harde kop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hebben de neppe nerf pijltjes uitgebreid uitgetest met handmatige en automatische nerf guns. We konden geen problemen vinden. De neppe nerf pijltjes worden bij ontvangst altijd gecontroleerd, ook al kopen we bijna 2 jaar lang bij dezelfde leverancier in. We hebben een extra foto bij het artikel geplaatst, zodat het verschil tussen de verschillende koppen goed te zien is.
U heeft natuurlijk recht op teruggave van uw geld. U kunt uw bestelling naar ons opsturen en als wij het hebben ontvangen, dan wordt het bedrag van uw ordernummer teruggestort op uw rekening. We horen graag van u.

20 extra pijltjes geleverd bij de levering van Nerf pijlen!

Haal items van de website die niet meer te leveren zijn

Kreeg meer dan ik besteld had

Info op website kan duidelijker

Nerfpijljtjes besteld. Bestelling is op tijd aangekomen. De pijltjes zijn zoals beschreven met zachte punt.

Snelle respons op mijn vraag.

Snelle levering na betaling,

Snelle levering na betaling,