Pros

Goeie communicatie

Niet direct

Piet

X

Aankoop is prima verlopen. Vragen per email werden snel en correct beantwoord. Snelle levering.

Ingrid

Prima service om 17 uur besteld volgende dag in huis!
Alles duidelijk per e- mail laten weten

Per e-mail duidelijke informatie
Aardigheidje bijgevoegd!

G.

Supper bedrijf!!

Ik kocht een aanbieding van 50 nerf pijltjes + 50 gratis en het werd snel geleverd en gratis verzenden. Met open maken van het pakket zaten er nog gratis tien extra...

Snelle levering en goede service.

Betere beschrijving.

Ted hondebrink

Ilona

Snelle en correcte levering. De pijltjes van Goods passen goed in de Nerf''s die wij hebben en blijven niet vastzitten/haperen zoals sommige andere merkloze pijltjes dat wel doen.

Wullems

Prima service, snelle levering.

Order snel ontvangen echter kwaliteit nep nurfpeilen teleurstellend

Reactie Santi Goods:

We vinden het spijtig om te horen dat de neppe nerf pijltjes met harde kop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hebben de neppe nerf pijltjes uitgebreid uitgetest met handmatige en automatische nerf guns. We konden geen problemen vinden. De neppe nerf pijltjes worden bij ontvangst altijd gecontroleerd, ook al kopen we bijna 2 jaar lang bij dezelfde leverancier in. We hebben een extra foto bij het artikel geplaatst, zodat het verschil tussen de verschillende koppen goed te zien is.

U heeft natuurlijk recht op teruggave van uw geld. U kunt uw bestelling naar ons opsturen en als wij het hebben ontvangen, dan wordt het bedrag van uw ordernummer teruggestort op uw rekening. We horen graag van u.

20 extra pijltjes geleverd bij de levering van Nerf pijlen!

Haal items van de website die niet meer te leveren zijn