Deskundigheid medewerkers
Levering

Klaas krist

Complete toilet inrichting, op de tegels na, besteld bij Sanitairkamer. De levering werd precies op tijd, zoals op de site vermeld, bezorgd. De bezorgers waren vriendelijk, kundig en secuur. De... Complete toilet inrichting, op de tegels na, besteld bij Sanitairkamer. De levering werd precies op tijd, zoals op de site vermeld, bezorgd. De bezorgers waren vriendelijk, kundig en secuur. De spullen waren goed verpakt en werden na controle door de heren naar binnenbgebracht. Ook na opening van de dozen bleek alles er zeer goed uit te zien, nog beter dan op de plaatjes van de site. Of alles naar behoren werkt en goed te installeren is moet nog blijken want de afspraak voor renovatie van het toilet is pas 13/9. Tot dusver dus een erg positieve ervaring Met Sanitairkamer. Daar waar ik eerst wat huiverig was om zoiets als dit via internet te bestellen. Ben namelijk meer van de oude stempel en wil graag zaken in het echt zien. Bij sanitairkamer zou ik op basis van de ervaring tot nu toe zo weer bestellen.

Peter

We zijn in sanitairkamer Nieuwegein geweest en zijn daar naar volle tevredenheid geholpen en gaan zeker terug voor de rest
Ook onze bestelling online verliep vlekkeloos
Peter

Fam van Hurck

Op zondagavond 22 aug met spoed een inbouw toilet besteld ivm de komst van de tegelzetter op 24 aug toilet moest nog worden ingebouwd voor die tijd. Op de website van Sanitairkamer.nl wordt vermeld:... Op zondagavond 22 aug met spoed een inbouw toilet besteld ivm de komst van de tegelzetter op 24 aug toilet moest nog worden ingebouwd voor die tijd. Op de website van Sanitairkamer.nl wordt vermeld: Voor 23:59 besteld de volgende dag geleverd. (Beter is om hierbij te vermelden dat men dan moet kiezen voor avondlevering !! ) Op maandag 23 aug geen toilet ontvangen dus order geannuleerd en tegelzetter afgebeld, tevens gevraagd of de tegelzetter ook op donderdag 26 aug kon komen. Op 24 aug in de ochtend telefonisch opnieuw met spoed het inbouwtoilet besteld, de medewerker liet weten dat ik op tijd belde en hij ervoor zou zorgen dat het toilet met de avondlevering zou worden bezorgd. Helaas weer geen pakket ontvangen, Woensdag ochtend 25 aug weer gebeld met Sanitairkamer.nl en liet weten dat ik not amused was over het niet leveren van de bestelling ondanks de toezegging. De medewerker liet weten dat zijn collega alles goed had ingevuld en er iets fout moest zijn gegaan. ( kun je wel zeggen). Hij beloofde er persoonlijk voor te zorgen dat het magazijn de bestelling gereed zou maken voor de levering op woensdagavond 25 aug.
Hoera rond 20:30 werd het pakket afgeleverd en kon ik aanvangen met het plaatsen van het frame en afwerken van de voorplaat welke getegeld moest worden. De tegelzetter kon donderdag-middag aanvangen met zijn wzh. ( Eind goed al goed) Een dikke pluim voor de medewerker die ervoor zorgde dat het toilet alsnog met spoed werd geleverd.

esther van der schaaf

Overzichtelijk

Bakker

Goede servicecentrum alleen wel achterna moeten zitten over wanneer het wordt geleverd. Ook is iets geleverd wat nog weer moet worden opgehaald. Ik heb nog niet vernomen wanneer dat gedaan wordt. De... Goede servicecentrum alleen wel achterna moeten zitten over wanneer het wordt geleverd. Ook is iets geleverd wat nog weer moet worden opgehaald. Ik heb nog niet vernomen wanneer dat gedaan wordt. De service is wel heel vriendelijk en behulpzaam.

John

Waardeloos bedrijf! Een product terug gestuurd wat niet werkt en daardoor ook beschadigd raakt. Willen ze het niet terugnemen omdat het beschadigd is, ja dat is nou niet het probleem!

BeVo Interieur bv

Keurig in de winkel geholpen. zeer slechte communicatie en beroerde levering van de materialen. komen afspraken niet na.

Hans

Eenvoudig, snel en goedkoper dan een andere winkel op dat moment.

Marina Polder

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en zoekend naar oplossingen, kijkend naar een goeie prijs , snel geholpen ?