Deskundigheid medewerkers
Levering

Van Hees

Bijzonder vriendelijk personeel aan de telefoon maar alles ging mis wat er mis kon gaan.

Riekie van oort

Super fijn bedrijf
Echt een aanrader

A. Cox

Bestelling Douchecabine

Tom

Fijne website en prima service

John Groeneboer

Goede service

Patrick

Zeer snelle levering en producten zien er prachtig uit!! ??

Jeske van Waijenburg

Slecht. We hebben 1 verkeerde handdoekhanger ontvangen. Hierover hebben we meerdere keren geprobeerd te bellen, maar moesten we eindeloos aan de telefoon blijven hangen. Tevens heb ik een mail... Slecht. We hebben 1 verkeerde handdoekhanger ontvangen. Hierover hebben we meerdere keren geprobeerd te bellen, maar moesten we eindeloos aan de telefoon blijven hangen. Tevens heb ik een mail gestuurd, waar (nog) niet op is gereageerd.

C. de Haan

Badmeubel en douchecabine 1 week na elkaar besteld met de vraag of dit tegelijk geleverd kon worden.Helaas werd alleen de cabine geleverd en de chauffeur wist verder van niets.Na gebeld te hebben... Badmeubel en douchecabine 1 week na elkaar besteld met de vraag of dit tegelijk geleverd kon worden.Helaas werd alleen de cabine geleverd en de chauffeur wist verder van niets.Na gebeld te hebben komt het meubel pas 4 weken later, met excuses en de vraag of we het nog in bestelling wilde laten staan.Dit laten we in bestelling staan,want in deze tijd kan niet alles naar wens gaan, maar licht de klant hierover wel eerst in, dan is het aan de klant of het een eerder geleverd kan worden of niet.De bestelling is zo gedaan maar de levering laat wel wat te wensen over.

Musak Elektrotechniek

Erg slecht

Hagen

De artikelen die geleverd worden zijn niet makkelijk in elkaar te zetten slechte beschrijving en ook niet voorgeboord of wat dan ook. Geen optie om iemand in te huren om in elkaar te zetten. Word op... De artikelen die geleverd worden zijn niet makkelijk in elkaar te zetten slechte beschrijving en ook niet voorgeboord of wat dan ook. Geen optie om iemand in te huren om in elkaar te zetten. Word op de stoep geleverd en zoek het maar uit