Deskundigheid medewerkers
Levering

M de Vos

Duidelijk en snel geleverd.

Biercafé Buurman

Levering en kwaliteit conform verwachting. Wel onduidelijke handleiding, maar het is gelukt.

Jan Bos

Na wat e-mail vragen toilet gekocht
stond 3a6 weken levertijd op.
Na ongeveer 4 weken mailtje gehad
of je de volgende werkdag tussen 7.00 en 9.00 uur thuis bent voor Na wat e-mail vragen toilet gekocht
stond 3a6 weken levertijd op.
Na ongeveer 4 weken mailtje gehad
of je de volgende werkdag tussen 7.00 en 9.00 uur thuis bent voor
ontvangst.
terug gemaild dat het voor mijn deur gezet kan worden.
Zo gezegd zo gedaan,?
Alles prima verlopen....

Ron van Pijkeren

Wij hebben een complete badkamer gekocht bij de Sanitairkamer, zijn prettig geholpen en alles is op tijd afgeleverd, het douchescherm gaf enig leveringsprobleem bij de leverancier maar het probleem... Wij hebben een complete badkamer gekocht bij de Sanitairkamer, zijn prettig geholpen en alles is op tijd afgeleverd, het douchescherm gaf enig leveringsprobleem bij de leverancier maar het probleem is correct opgelost.

Visi modell

Zeer tevreden

Jacqueline Vroom

Bezorging keurig op tijd, alles netjes verpakt. Ziet er prima uit!

Hanneke van Halem

U bent me voor, anders had ik zelf een reactie gestuurd. Ik ben heel erg blij met de kasten. Ze zien er mooi uit en het was makkelijk het e.e.a. aan te brengen. Kortom: prima kasten!

L. Van Wijk

Naziha akhrij

Zeer vriendelijk personeel geven jou de ruimte om zelf rond te kijken. Helpen als er om vraagt. Goede survers ik ben zeer te vreden met mijn bestelling. Die waren binnen de afspraak datum bezorgd.... Zeer vriendelijk personeel geven jou de ruimte om zelf rond te kijken. Helpen als er om vraagt. Goede survers ik ben zeer te vreden met mijn bestelling. Die waren binnen de afspraak datum bezorgd. De bezoekers ook zeer vriendelijk hebben alles netjes naar binnen gebracht. Top top meer kan ik niet zeggen.