Deskundigheid medewerkers
Levering

Jasper

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering!

Ron

Goede Service en communicatie,en de prijs kwaliteit is perfect !!!

Justus

Goed en snel geholpen.

Cesar

Duidelijk site & snelle levering. Volgende keer weer

Petra

Super geholpen. Niet eerder contact gehad waar zo vlot een goede oplossing gezocht wordt. Ik kom hier zeker terug.

Arslan

Op de fonteinset zat een schade, heb kostenloos een nieuwe gekregen. Kortom goed service!

Babette

Super fijn advies gekregen in het filiaal in Nieuwegein en bij terugkomst werden we herkend en wederom vriendelijk aangesproken/geholpen. Dat is altijd prettig! De Sanitairkamer heeft, ten opzichte... Super fijn advies gekregen in het filiaal in Nieuwegein en bij terugkomst werden we herkend en wederom vriendelijk aangesproken/geholpen. Dat is altijd prettig! De Sanitairkamer heeft, ten opzichte van vergelijkbare winkels een mooi assortiment en de winkels zien er goed en verzorgd uit! De offerte is zoals afspraak dezelfde dag doorgestuurd. Na wat aanpassingen -waar ook niet moeilijk over werd gedaan- hebben we besteld en inmiddels het merendeel in huis. Het wachten is op ons toilet potje, daarvan wisten we dat het langer ging duren. Maar het is het wachten waard! Bedankt voor de goede service en afwikkeling!!

Jos veldhoen

Snel geleverd en goed verpakt, en wat je niet veel meemaakt dat het gratis in de avond wordt geleverd.

Steenhuijsen

Zeer fijne en prettige ervaring

René Huyzer

Snel, efficient en concurrerend