Deskundigheid medewerkers
Levering

Shannon Van Eijk

Ik bestelde de spiegel op vrijdag middag en zaterdag avond werd deze keurig geleverd. Het tijdstip dat zij aangaven was tussen 19:45 en 20:15 uur. Dat betekent dat ik maar een half uurtje rekening... Ik bestelde de spiegel op vrijdag middag en zaterdag avond werd deze keurig geleverd. Het tijdstip dat zij aangaven was tussen 19:45 en 20:15 uur. Dat betekent dat ik maar een half uurtje rekening moest houden met de bezorging. Top geregeld! ??

Ricardo

Snelle levering, en goeie service!
Snelle levering, en goeie service!
Zelf woon ik op het Waddeneiland Texel en kon ik mijn bestelde producten nergens goedkoper en in goeie kwaliteit vinden dan bij Sanitaitkamer.nl, hun konden ook nog de verzending richting het eiland regelen wat niet bij iedereen kan dus een dikke prima!

Tekfaoui

Sanitairkamer is erg slecht.
Ze leveren de douche cabines waar de maten van onderdelen niet van kloppen.

Iris van Kampen

Fijne, overzichtelijke website en goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitgebreid assortement dus voor ieder wat wils

Marcel Robroek

Beloftes waar gemaakt, goede kwaliteit, snel geleverd

Silvio

Zeer goed de levering was zo als volgens de afspraken.

Feringa

Goede kwaliteit

P. van de Haar

De douchewand werd keurig op tijd afgeleverd en ons werd geadviseerd hoe we deze het best konden plaatsen. Vriendelijke medewerker! De douchewand werkt heel fijn en er blijven nauwelijks... De douchewand werd keurig op tijd afgeleverd en ons werd geadviseerd hoe we deze het best konden plaatsen. Vriendelijke medewerker! De douchewand werkt heel fijn en er blijven nauwelijks druppelvlekken achter op het glas. Met behulp van zuignappen, gemakkelijk te instaleren.

Ron

Complete douchecabine besteld en een hangtoilet binnen 2 weken geleverd aan huis. Helemaal top deze zijn recent geïnstalleerd en zijn we megablij mee.
Van begin tot eind een prettige ervaring...
Van begin tot eind een prettige ervaring bij jullie.
Dank en tot een volgende keer