20959 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

20959 Reviews

Evers

Product naar verwachting. Nette levering. Duidelijke communicatie.

J

Fijne ervaring! Snelle levering en mooi product.

Jeroen van dooren

Een fijne ervaring, klantgericht en met kennis van zaken. Ook een heel klantvriendelijk retour proces: je kunt ( zolang eea niet te groot is) eea retour afleveren bij de dichtstbijzijnde zijnde... Een fijne ervaring, klantgericht en met kennis van zaken. Ook een heel klantvriendelijk retour proces: je kunt ( zolang eea niet te groot is) eea retour afleveren bij de dichtstbijzijnde zijnde winkel. Dit laatste is echt super

frank

No nmonsense sanitair spul

Pieter

Uitstekend geholpen nu er onverwacht toch schade is op de kraan.

Douben

Online badkamer spiegel besteld.
Bestelling ging erg makkelijk. Goede info wat betreft tijd en levering. Bestelling was goed verpakt. Prijs/ kwaliteit is prima.

Remco

Vlot en flexibel

Lisa

Zeer tevreden over de mooie kranen van Saniclear en alle benodigdheden. Vooraf even contact gehad met de klantenservice en die hebben mij perfect geholpen. De levering was vervolgens precies volgens... Zeer tevreden over de mooie kranen van Saniclear en alle benodigdheden. Vooraf even contact gehad met de klantenservice en die hebben mij perfect geholpen. De levering was vervolgens precies volgens planning, ideaal omdat wij aan een strak schema gebonden waren. Dankjewel!

Anne

Fijn advies, snelle levering, groot assortiment

Nermin Yilmaz

Super goed