20722 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

20722 Reviews

Danny

Top geholpen in het maken van onze keuze

Sherwin

Goed geregeld, volgens afspraak

Daniel

Goede communicatie, scherpe prijzen

behind bars cocktailbar

Goed, eerlijk en snel geholpen. Ook eerlijke prijzen voor het sanitair.

Karima

Makkelijk kunnen bestellen na bezichtiging bij showroom in Nieuwegein. Je krijgt waar voor je geld. Bezorging is ook vlot gegaan.

Lemmen

Levering als bouwpakket ontvangen

Ilse

Mooie douchecabine, alles compleet. Het enige minpuntje voor mij is dat ik niet goed op de hoogte werd gehouden. Er was geen communicatie tussen het moment van bestellen en wat de leverdatum zou... Mooie douchecabine, alles compleet. Het enige minpuntje voor mij is dat ik niet goed op de hoogte werd gehouden. Er was geen communicatie tussen het moment van bestellen en wat de leverdatum zou zijn. Ik heb zelf 1 dag voor de leverdatum een mail moeten sturen met de vraag of de douchecabine geleverd zou worden. Gevolgd door een retourmail dat er binnen 3 dagen een antwoord zou volgen wat mij heel sceptisch maakte.. Maar 2 uur nadat ik de mail had verstuurd kreeg ik een mail van de vervoerder met daarin de track&trace.
Verder was alles dik in orde.

Silvan

Waardeloos SLECHT bedrijf

Naomi

Wij hebben meerdere nisjes voor de badkamer besteld bij Sanitairkamer. Ze zien er heel mooi uit, waren zeer netjes verpakt en ruimschoots de goedkoopste aanbieder voor deze nisjes.