Prima bedrijf

Snelle reactie op berichten

Goedkoop en snel

goede prijs

Reactie Sanitair Nederasselt:

Beste, dank voor de reactie. Sinds overstap naar een nieuwe transporteur (DHL) is track en trace vanaf heden beschikbaar.

Toen bij montage van de Novollini douchewand bleek dat er slechts 1 douchegreep in plaats van 2 waren meegeleverd ben ik uitstekend geholpen. Sanitair Nederasselt zocht voor me naar een nieuwe greep... Toen bij montage van de Novollini douchewand bleek dat er slechts 1 douchegreep in plaats van 2 waren meegeleverd ben ik uitstekend geholpen. Sanitair Nederasselt zocht voor me naar een nieuwe greep en stuurde deze me gratis thuis.
Echte topservice!

Echte bodemprijzen voor kwaliteitswaar en goede aftersales.
Via What's app bereikbaar, zelfs in het weekend.

g.bakhuisen

Het bedrijf is zeer geduldig als je vragen heb en neemt alle tijd voor de uitleg hiervan
tevens vlotte afhandeling

zie bovenstaande

frank

Zeer goed

snelle levering

Yvonne werner

Goeie ervaring met leveren. After sales onbekend, niet nodig gehad.

Wat ik besteld had was de volgende dag al bezorgd. Na bellen en voicemail gekregen, binnen 5 minuten teruggebeld.

Pim

Prima, keurig verpakt en verzonden !

Reactie Sanitair Nederasselt:

Beste,
Beste,
de verzending is de dag na order gedaan. Dit omdat deze order einde vrijdag middag geplaatst is. Daar het weekeinde tussen order en aflevering lag heeft de levering waarschijnlijk iets langer geduurd.
Betreffende het verloop van de order heeft u als het goed is een melding gehad dat de order verzonden is. Binnenkort verwacht ik ook track en trace via mijn webshop te kunnen gaan ondersteunen. U kunt dan ook de levering volgen tot aan uw deur.
Mvg
Sanitair Nederasselt

Net afgehandeld

Leenders

Snelle service, verzending van product en reacties op de mail.

Zoals al eerder vermeld. Zeer snelle reactie op alle fronten

Lage prijzen