Rodijk

Prima bevallen. Duidelijke communicatie via de mail. Voor de bezorging werd er telefonisch contact gelegd om samen een tijdstip af te spreken. Ideaal.

Snelheid van leveren, binnen 1 dag thuis. Duidelijke communicatie en vriendelijke bezorger

Rodijk

Reageert snel, prima communicatie via mail en mobiel

Scherpe prijs, zeer snelle levering, goede communicatie, keurige bezorging

Goede ervaring, aan te bevelen

Scherpe prijs, snelle levering, punctueel en klantvriendelijk. Heel correct!

Marc

Goede service

Snel handelen goede prijs

Prima geholpen

Scherpe prijs en keurig verpakt snel in huis.

Snelle reactie en levering

AnoniemRetep

Goed geholpen.. prima douchewand geleverd.

Snelle service, reactie. Erg fijn om persoonlijk contact te hebben met een medewerker zodat er snel gereageerd wordt.

Goede snelle service, ook wanneer een artikel retour gaat hoef je geen weken op je geld te wachten.

Producten zijn snel en goed geleverd

uitstekende service

Redelijk

Niet specifiek te noemen

Reactie Sanitair Nederasselt:

Beste, dank voor de reactie. Jammer dat uw ervaring niet positief is. De verzending heeft helaas inderdaad langer geduurd dan normaliter in verband met een geannuleerde pickup door onze... Beste, dank voor de reactie. Jammer dat uw ervaring niet positief is. De verzending heeft helaas inderdaad langer geduurd dan normaliter in verband met een geannuleerde pickup door onze transporteur. Normaliter leveren wij namelijk zeer snel, zoals te zien is in de andere reviews welke andere klanten van ons hebben gepost. Betreffende het bestelgemak en informatie op de website heb ik u zojuist een mail gestuurd met de vraag of u kunt aangeven welke informatie u mist op de website zodat wij onze kwaliteit kunnen verbeteren.