8.5/10
8.5/10

Kan het een en ander nog niet beoordelen ,omdat hetgeen wat wij besteld hebben nog NIET is geleverd ???

Weet ik nog niet

Hallo,

Het verbaasd ons dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft.
Door de review die u hier plaatst komen we er achter dat dit het geval is.
Had u ons Vrijdag gebeld dan was dit probleem opgelost geweest

A. Benlaasri

We zijn te vrede over de levering was snel geleverd . Maar helaas is de douchbak en douchcabine beschadigd daar zijn we niet blij mee dus niet te vrede.

Dank u voor u review.
Had u echter gewacht om deze review te plaaten dan had u er ook bij kunnen zetten dat wij dit probleem voor u opgelost hadden.
Helaas stuurt u de foto`s van de beschadiging op Zondag anders hadden wij er meteen werk van gemaakt. Nu moeten we helaas wachten tot morgen..
Wij gaan dit probleem voor u oplossen en houden u op de hoogte

Sanitiairknaller

Jules

Goed. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg was nog niet helemaal op de hoogte van 1 en ander.. Geen probleemrGen
Verder werden de vragen keurig beantwoord.

Duidelijk informatie

Geachte klant

Dank u voor u review.
Helaas worden de artikelen direct vanuit de leverancier bij u geleverd.
Die hebben soms een rara logistiek.

Sanitairknaller

Product in goede staat geleverd. Levering dag later dan aangegeven.

Geachte klant,

Dank u voor uw review, dit waarderen wij zeer.
Sorry dat de levering 1 dag later plaatsvond dan gepland.
Helaas werken wij met externe vervoerders waardoor wij de logistiek niet in handen hebben en er wel eens vertraging kan ontstaan.

Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw aankopen

Ludy Meijer

Vriendelijk personeel, met een persoonlijke aanpak. Werd uitstekend geholpen via de chat

Chat met directe aanpak, waardoor de vragen of twijfels die je nog hebt nmeteen worden beantwoord.

Geachte klant,

Dank u voor u positieve review.
Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw bestelling.

Robert-Jan

Goede prijs kwaliteit verhouding! Bestelling verliep prima, stang van mijn douche was bekrast maar heel netjes nageleverd.

Goede prijs kwaliteit! Levering is prima en goed bereikbaar via de telefoon.

Geachte klant,

Heel hartelijk dank dat u voor ons een review heeft geschreven. Dit wordt ten zeerste op prijs gesteld. Wij wensen uw veel plezier van uw aankopen

Klantenservice Sanitairknaller

Een vlotte verloop

overzichtelijk

Dank u voor u review.
Dit stellen we heel erg op prijs.

Sanitairknaller

In november een kraan besteld en betaald, werd pas in maart geleverd, op mailtjes van mij werd niet gereageerd. Nu de Kraan gemonteerd, en blijkt de draairichting van koud water andersom dan...

Geachte heer Retzlaff,
Dank u voor u negatieve review,
Om even de zaken op een rij te zetten:
1. Wij hebben u zeer zeker op de hoogte gesteld dat de kraan niet op voorraad was
2. U heeft hierop aangegeven dat het geen probleem was om te wachten.
Als u dan eindelijk de kraan heeft ontvangen wacht u bijna 3 maanden om deze te installeren.
Er is wettelijk gezien ruimte om een artikel te retourneren en retour te melden, dat is in totaal 1 maand, daar zit u ruimschoots overheen.
Nu is het niet dat we als we dat zouden kunnen het probleem niet op willen lossen maar deze kraan heeft een andere draairichting en die kan niet zomaar veranderd worden.

Helaas kunnen wij u in deze niet tegemoet komen, wij hebben een verantwoordelijkheid, maar dat heeft u als klant zeer zeker ook.
Wij vragen u dan ook niet om u review te herzien.

Mieke Geerts

Wij hadden een spiegel besteld bij sanitairknaller. Wat er natuurlijk gebeurde was dat de verlichting na 2 jaar en 1 week begaf, dus na de garantietermijn. Toch naar sanitairknaller gebeld. De...

Vriendelijk personeel.
Goede aftersales
Prima prijzen

Ton

Na 2 jaar ging een heel klein onderdeeltje van onze kranenset kapot, hierdoor konden we geen koud water gebruiken. De leverancier van de kranenset is vorig jaar failliet gegaan dus kon daar ook geen...

Goede en heldere communicatie.