8.5/10

Rob Suurland

Vorige jaar diverse sanitair spullen gekocht..., een jaar later bleek van de zeep dispenser de binnenfles gescheurd te zijn, een mailtje gestuurd met verzoek om een nieuwe binnenfles tegen betaling...

Snel reageren, doen niet moeilijk om iets na te vragen of uit te zoeken.

Geachte heer Suurland,

Dank u voor u review.
Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen en hopen dat deze binnenfles wel heel blijft

Menno

Goed geholpen! De chat service werkt perfect, zelfs op zaterdagavond! Aanpassing van de levering zonder problemen en werd meteen toegepast. Ook na levering van de bestelling werd nagebeld of alles...

Duidelijk en scherpe prijzen.

Geachte heer Rood,

Dank u voor de positieve review.
Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen en assisteren.
De chat is een ideale manier om vragen van potentiële klanten direct te kunnen beantwoorden. en wij zijn over dit medium dan ook zeer tevreden. Klanten hoeven niet te wachten op een telefoontje of email maar worden ( uitzondering als het heel druk op de chat is) meestal direct voorzien van een antwoord.
Wij wensen nu veel plezier met u aankoop

Klantenservice

Alles is naar wens verlopen.

Werd netjes gebeld om de ingevoerde leverdatum te bevestigen.

Beste

Sorry voor het feit dat wij van de vervoerders geen accurate levertijd ontvangen.
Dank u overigens wel voor u positieve review, daar zijn wij heel blij mee.
Veel plezier meet u aankoop

Peeters

Een spiegel met ingebouwde verlichting besteld, de verlichting knippert en valt uit na een tijdje. Hiervoor een mail gestuurd maar na 7 dagen nog steeds geen reactie, niets.

Klant vriendelijk en brede productselectie

brede productselectie en goede klantenservice / en contact. Mijn eerste beoordeling was minder positief omdat ik geen bevestigingsmail voor de bestelling kreeg. Het bleek dat het naar de spam ging en wordt veroorzaakt door mijn eigen mailsysteem. Ze verdienen een betere beoordeling.

Han

Wat hier onder staat komt van jullie eigen website . echter klopt die niet met de praktijk ! reparaties worden door de fabrikant of installateur uitgevoerd !! Now WAY !! zit al bijna 2 jaar met...

Hallo,

Het is helaas geen 2 jaar geleden maar, op 3 mei heeft u het probleem bekend gemaakt en op 5 mei hebben wij u een nieuw binnenwerk gestuurd. Als dit binnenwerk niet goed is waarom reageert u dan 7 maanden later. Nergens staat dat wij het binnenwerk komen installeren en wij hebben de inbouw regendouche ook niet geplaatst. Dat heeft u zelf gedaan of laten doen door derden.

Han

SLECHT SLECHT EN SLECHT komen afspraken niet na klachten worden niet serieus genomen . problemen moet jezelf maar oplossen !!!

Marcel Wolf

2 spiegels besteld. Zoals gemeld werden deze netjes op de afgesproken dag afgeleverd.

Snelle levering, goede communicatie

Geachte klant,

Dank u voor u review
Het is goed te horen dat uw bestelling op tijd geleverd is. Wij proberen te doen wat wij onze klanten beloven als is het met externe vervoerders niet altijd haalbaar daar wij op hun logistiek geen invloed hebben.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop

Els
Sanitairknaller

On line chat wel fine. Maar moet verbetter automatish email bevestigingen.

Hallo,

Wij hebben gisteren en vandaag gedurende een lange tijd via de chat gecommuniceerd. Vandaag hebben wij u een vraag gesteld waar wij na 4 uur nog op antwoord zitten te wachten dus hierbij is u reactiesnelheid niet echt optimaal.
Ons systeem stuurt bij bestelling automatisch een orderbevestiging naar onze klanten. Wij hebben tientallen bestellingen op een dag en als iemand geen order bevestiging heeft ontvangen is deze meestal in de spam binnen gekomen. Wij hebben u ook gevraagd daar te kijken maar u geeft ons daar geen reactie op.
Info over verloop order noemt u slecht. Wij hebben uw bestelling gisterenavond ontvangen en hebben deze vandaag meteen verstuurd. Ook hebben wij u de track en trace al gestuurd. Wat wilt u nog meer dat wij doen.

Deze review is niet terecht, maar laat maar weer eens zien dat wat wij of onze collega verkopers ook doen het voor sommige mensen nooit goed genoeg is

Goede en vriendelijke service

Online korting & snelle levering

Geachte klant,

Dank u voor u review.
Wij zullen extra letten op info ovr verloop order.
Dank u dat os daar op wijsrt zodat wij dit kunnen verbeteren

Els