Mariya

Ontvangen, snelle levering!

Speelt veel koffie (cafeïne) drinken hier een rol? Want ik zie er nergens uitleg over

Meer info over gevoeligheid

Reinier

Slechte ervaring - sarcastisch personeel (nooit goed)

niet gezien

Sarcastische manier van reageren bij annulering van bestelling

Snelle levering, duidelijke producten.

James

Prima, had het 1 en ander besteld en gevraagd of ze het discreet wilden opsturen, kreeg 3 dagen voordat ze het zouden opsturen een mail over hoe mijn pakket eruit zou komen te zien echt tof! Prima... Prima, had het 1 en ander besteld en gevraagd of ze het discreet wilden opsturen, kreeg 3 dagen voordat ze het zouden opsturen een mail over hoe mijn pakket eruit zou komen te zien echt tof! Prima gewoon! Dat is nou echt klantenservice! Bedankt alweer!

Communicatief
Letten op wat je besteld
Advies
Attent

Geen gewoon zo doorgaan!!! PRima!

Positief

nvt

nvt

Adhd patient

Duidelijke omschrijving van product en snelle levering

Je pakket is te traceren met een code en de kwaliteit/prijs verhouding is goed

Jan

Duidelijke site, snelle levering in anonieme envelop, duidelijke bijsluiter.

Snel en duidelijk. Gemakkelijke tests.

Prima geregeld

goede service, de post kan niet weten wat er wordt verzonden, dit is uitstekend.

Snelle en prima levering, goed uitgevoerd.
Product voldoet

Info

Niet direct nee

We hebben 1 x iets besteld. Het product is nog niet gebruikt.
Ik vind het erg vervelend dat we na het bestellen van een product steeds mail krijgen.
Dit is ongevraagd. Het bestellen van...
We hebben 1 x iets besteld. Het product is nog niet gebruikt.
Dit is ongevraagd. Het bestellen van een drugstest voor onze zoon is al erg genoeg.
Als we een nieuwe test nodig zijn dan bestellen we die wel weer. Wij willen niet steeds met uw diensten geconfronteerd worden.
Als mensen niet reageren op een eerste mail, stop dan met het versturen van verdere mail.

Ja

Reactie Sanelco.nl:

Beste ,
Beste ,
Erg vervelend dat u de verzonden mail op deze manier interperteert. De mails zijn niet bedoeld om meer bestellingen te ontvangen, maar om onze service/producten te beoordelen. De mails worden dan ook gestuurd vanuit Feedback Company.
Gelukkig begreep ik van mijn collega dat de bestelling/snelheid levering verder wel in orde was.