van duijn

Matig. Glutenintollerantietest besteld. gebruikt precies volgens aangegeven. Test ongeldig. Gemaild voor een nieuwe, geen reactie. Slechte zaak dit.

Ja, wellicht reageren op emails.

Nadat er iets fout is gegaan met de bestelling waardoor ik(helaas) minder goede recensie heb geschreven, ben ik hierna meerdere keren gebeld om het probleem op te lossen. Netjes te woord gestaan, en...

Fijn dat er contact is opgenomen om het probleem op te lossen, en er ook een oplossing is gezocht.

Ondanks dat Sanelco wel het product heeft opgestuurd (en hij dus waarschijnlijk bij de post is kwijt geraakt) heb ik hier nooit een mail over gehad, zoals je bij andere bedrijven nog wel eens ziet. Een soort van bevestigingsmail zou fijn zijn, want dan had ik in dit geval geweten dat het probleem niet bij Sanelco lag.

Goed, duidelijke informatie

Goede bereikbaarheid

Prima maandag besteld, dinsdag in de brievenbus

Veel verschillende testen en goede bijsluiter

CC zou toegevoegd kunnen worden

Reactie Sanelco.nl:

Via PayPal kan er met Credit Card betaald worden.

Erg tevreden over de service van Sanelco. Snelle levering van de producten en uitgebreide handleiding. Super!

Snelle levering.

Geen.

Snel en anoniem

Snelle verzending en voordelig

1e keer dat ik hier drugstesten bestel. Snelle levering. Helaas is de levering niet goed.

Pakbon checken met wat er klaar ligt om te verzenden.

Na meerdere mails gestuurd de hebben dat het bestelde product niet geleverd is. Niks gehoord behalve 2 (automatische) mails voor een beoordeling van de bestelling.

Goed product, snelle discrete levering

Discreet

Uitstekend