Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.7/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?
8.3/10

Rinze A.

Super gastvrij en kundig geholpen. genoeg personeel om de tijd te nemen voor je.

Margot Steenhoek

Wij hebben in september j.l. onze tuintegels bij Sandro groep uitgezocht. Er is een mooie showtuin waar je veel keuze hebt.
Wij werden op een vakkundige en plezierige manier geholpen door...
Wij werden op een vakkundige en plezierige manier geholpen door Gerjon. Er werd veel moeite gedaan om alle materialen bij elkaar te combineren. De levering was uitstekend. Een prima bedrijf met een goede kwaliteit en fijne service!

Ron van Steenbergen

Wij hebben bij dit bedrijf onze tegels besteld en zijn uiterst tevreden over de behandeling en levering.

Goed advies, een zeer ruim assortiment en vlotte levering, absoluut een aanrader !!!

Goede behandeling
Goede klantenservice,komen afspraken na

pon van de weert

Perfekt bedrijf , maakt waar wat ze beloven. met een goede prijs/kwaliteit. ga zo door