Het is fijn om te zien dat er goed wordt om gegaan met het toestel wat je opstuurt. Ook zeer fijn is het feit dat je precies weet wanneee de koerier er is.

M. Van der Valk

Keurig, telefoon word netjes in een koffertje gedaan en verzegeld. Duidelijke communicatie omtrent de ophaal tijd

Amstelveen

Het was heel erg goed. Ze waren snel en netjes. Je wordt op tijd geinformeerd over wat ze gingen doen. Heel erg bedankt.

Samantha Van Dalum

Helemaal top!! Je kan zelf bepalen waar en wanneer. Dat is gewoon ideaal

Beppie

Perfect. Makkelijk als je geen winkel in de buurt hebt. Prima te volgen ook qua tijden.

Makkelijk te volgen met Track and trace. Super professioneel koffertje voor mijn telefoon en netjes terugbezirgt

Helemaal top. Zelfs op zondag brengen!

Heerlijk al hadden ze moeite met de locatie te vinden (flatje in het centrum). Maar doordat ze belde kon ik ze snel en goed leiden naar de deur. Erg snel binnen 1 dag was trouwens mijn telefoon al... Heerlijk al hadden ze moeite met de locatie te vinden (flatje in het centrum). Maar doordat ze belde kon ik ze snel en goed leiden naar de deur. Erg snel binnen 1 dag was trouwens mijn telefoon al gerepareerd! Levering van de terug weg was een half uur vertraagd (sms zei dat die een half uurtje eerder aankwam) maarja niet zon ramp was toch al thuis.

Kortom super!
Hier kan Apple wat van leren!

Gert

Echt geweldig
Woensdagavond opgehaald en vrijdag weer terug gebracht.