Schols

Op zich handig als het allemaal goed gaat. Communicatie is nog wel een aandachtspuntje. Toestel zou tussen 12 en 14 terugkomen. Om 16.30 nog niets gehoord dus contact opgenomen met Dynalogic, bleek... Op zich handig als het allemaal goed gaat. Communicatie is nog wel een aandachtspuntje. Toestel zou tussen 12 en 14 terugkomen. Om 16.30 nog niets gehoord dus contact opgenomen met Dynalogic, bleek de koerier 3 uur vertraging te hebben opgelopen. Iets van berichtgeving hierover had fijn geweest.

Zwolle

Bezorger zou tussen 13.00 en 18.00 uur komen. Helaas werd het toestel pas om 20.30 uur geleverd.

Suzan

Jullie verdienen een groot compliment! Wat een fantastische service. Niet alleen word je heel goed ge�nformeerd over wanneer er wat gebeurt, maar ik had mijn toestel binnen no time gerepareerd en... Jullie verdienen een groot compliment! Wat een fantastische service. Niet alleen word je heel goed ge�nformeerd over wanneer er wat gebeurt, maar ik had mijn toestel binnen no time gerepareerd en wel terug met een uitleg van wat er is gebeurd. Echt fantastisch. Het geeft ook veel vertrouwen dat bij het ophalen het toestel in een koffertje met een soort verzegeling wordt gedaan. En uiteraard ook dat je het toestel in een keurige verpakking terug krijgt. Ik ben echt super tevreden!

T Vriend

Helemaal top!!

Zaterdag aangemeld, ZONDAG opgehaald en Dinsdag had ik mijn S8 weer gerepareerd thuis.

Garantiewerk. Dus zonder extra kosten.

Ik kan mij niet heugen...
Helemaal top!!

Garantiewerk. Dus zonder extra kosten.

Ik kan mij niet heugen ergens zo een snelle service te hebben gehad.

Leiden

Zeer tevreden! Goed op de hoogte gebracht, snel opgehaald en teruggeleverd.
Goede service!

Uitstekend, goede verpakking, ophalen in dit geval van huisadres, zeer snelle service

Goede afspraken die nagekomen worden en opties om te veranderen

Panningen

Ik was al blij met mijn telefoon. Nu ben ik ook blij met de zeer goede service van Samsung die ze geleverd hebben.
Ben heel tevreden!

M Khan

Geweldig, normaal moet je heel lang op een reparatie wachten, maar dit ging erg snel. 3 dagen maar.

987579378

Prima service. vrijdag opgehaald en zondag al weer terug.
mooier kan niet