H. D. Nguyen

Ben heel tevreden. Kreeg netjes een email en sms met duidelijke informatie over de ophaalservice. Dat wil zeggen dat de tijd en voortgang netjes werd vermeld

VOLENDAM

Dit had ik niet verwacht dat een koerier mijn toestel zou ophalen, en ook na een paar dagen weer thuis bezochte. ik heb er geen woorden voor echt super.

Schols

Op zich handig als het allemaal goed gaat. Communicatie is nog wel een aandachtspuntje. Toestel zou tussen 12 en 14 terugkomen. Om 16.30 nog niets gehoord dus contact opgenomen met Dynalogic, bleek...

Zwolle

Bezorger zou tussen 13.00 en 18.00 uur komen. Helaas werd het toestel pas om 20.30 uur geleverd.

Suzan

Jullie verdienen een groot compliment! Wat een fantastische service. Niet alleen word je heel goed ge�nformeerd over wanneer er wat gebeurt, maar ik had mijn toestel binnen no time gerepareerd en...

T Vriend

Helemaal top!!

Zaterdag aangemeld, ZONDAG opgehaald en Dinsdag had ik mijn S8 weer gerepareerd thuis.

Garantiewerk. Dus zonder extra kosten.

Ik kan mij niet heugen...

Leiden

Zeer tevreden! Goed op de hoogte gebracht, snel opgehaald en teruggeleverd.
Goede service!

Uitstekend, goede verpakking, ophalen in dit geval van huisadres, zeer snelle service

Goede afspraken die nagekomen worden en opties om te veranderen

Panningen

Ik was al blij met mijn telefoon. Nu ben ik ook blij met de zeer goede service van Samsung die ze geleverd hebben.
Ben heel tevreden!