Deze ophaalservice werkt heel goed.
het gaat snel, overzichtelijk en de medewerkerkers zijn erg vriendelijk.

S.

Geweldig! Super handig als je geen Samsung winkel in de buurt hebt.

Ik vind dit geweldig. Op deze manier behoefde ik niet te zoeken naar een Samsung winkel voor de reparatie van mijn telefoon. Daarnaast de wijze waarop ik telkens geinformeerd werd via mail verkeer... Ik vind dit geweldig. Op deze manier behoefde ik niet te zoeken naar een Samsung winkel voor de reparatie van mijn telefoon. Daarnaast de wijze waarop ik telkens geinformeerd werd via mail verkeer waar mijn mobiel op dat moment was. Ook de snelheid waarmee e.e.a. tot goed resultaat is gebracht vond ik geweldig.

Peter Schrijver

Helemaal top. Op zondag werd het opgehaald door heel vriendelijke man en dinsdag al weer terug.

Het Contact met koerier was kort en bondig.
Je merkt wel dat de chauffeur haast heeft door snel en vluchtig te handelen komt het wat onvriendelijk over.
Daarna kon je het volgen via track...
Het Contact met koerier was kort en bondig.
Daarna kon je het volgen via track en trace wat bij mij niet deed na een week bleef hij maar staan op (opgehaald).. ik heb een mail gestuurd naar dynafix via de site klacht/compliment.
De volgende dag reactie.. en zij hebben actie ondernomen.

126869403

Naar eigen wens een tijdspanne aangeven is helemaal geweldig.

Mart Lans

Super effici�nt 3 dagen alles geregeld tab terug in perfecte conditie

Super! Ik ben heel enthousiast over het hele traject. De brief die bij de bezorging zit met wat er is gerepareerd is ook heel fijn. Ik ben ook blij omdat alles onder de garantie viel.

Ik vond t superfijn!. Op zondag werd mijn mobiel opgehaald op doorgegeven tijd, vriendelijke koerier. 3 dgn later weer netjes verpakt, werd mijn mobiel weer geleverd. Ook weer een vriendelijke... Ik vond t superfijn!. Op zondag werd mijn mobiel opgehaald op doorgegeven tijd, vriendelijke koerier. 3 dgn later weer netjes verpakt, werd mijn mobiel weer geleverd. Ook weer een vriendelijke koerier, topservice!

Badhoevedorp

Ophalen binnen tijdsblok helemaal top. Terugbrengen gaat alleen per dag, ik zou hier ook een 2 uur tijdsblok willen zien.