Denns

Snel en goed geregeld. Sms van te voren hoelaat de koerier er staat is ook handig. Zelfs zondag werd mijn telefoon bezorgt

Het aanmelden van de mobiel voor reparatie kost wel wat moeite. Het ophalen en weer terugbrengen is super geregeld. Wel handig om van te voren te weten dat je een smsje krijgt waar de tijd zon half... Het aanmelden van de mobiel voor reparatie kost wel wat moeite. Het ophalen en weer terugbrengen is super geregeld. Wel handig om van te voren te weten dat je een smsje krijgt waar de tijd zon half uur voor dat de koerier komt op is aangegeven. Dit wist ik niet dus was de route van de chauffeur aan het volgen om te weten wanneer hij ongeveer op mijn adres aankwam. Dat is dus niet nodig, het smsje is super handig.

130221925

Ik ben tevreden met ophaalservice want zijn ze eerlijk en hulpverleners en netjes van wat ze doen.

115537867

Prima geregeld, voordat de koerier komt krijg je een sms

Supersnel en hartstikke makkelijk. Duidelijke informatie wanneer de koerier komt

De website voor het aanmelden van een reparatie wat eenvoudiger en overzichtelijker te maken

Ik ben zeer te vreden.
Het kunnen volgen van de koerier is geweldig
Koerier was ook vriendelijke

116851013

Op tijd klantvriendelijk dank voor alles deze servies in Nederland ben ik eerstekwartaalcijfers tegen gekomen zijn jullie die beste groetjes

Michiel

Helemaal perfect! Maandag opgehaald, dinsdag gerepareerd, woensdag teruggekregen. En het probleem natuurlijk opgelost!

Goed, makkelijk en ideaal dat jullie t toestel thuis op komen halen