Geen idee. Wil alleen zeggen dat ik het top service vond. Koerier is vriendelijk gaat zorgvuldig met je toestel om ook erg veilig. En snelle service ook veel mogelijkheden qua haal en breng momenten

Furkan

Helemaal niks ik ben helemaal tevreden binnen 3 dagen kreeg ik mn toestel al terug terwijl het mij kpn wel maanden kan duren.

Heel fijn je kunt gewoon precies zien wan neer ze komen

Helder communiceren van tevoren wat er gerepareerd gaat worden

Richard van Looij

Ik vond het al een fantastische service, aanmelden, ophalen, repareren en terug brengen in 3 dagen! Wat mij betreft ongekend, mijn dochter zal erg blij zijn want zij kan haar schoolwerk weer... Ik vond het al een fantastische service, aanmelden, ophalen, repareren en terug brengen in 3 dagen! Wat mij betreft ongekend, mijn dochter zal erg blij zijn want zij kan haar schoolwerk weer inleveren zonder bij anderen aan te hoeven kloppen voor gebruik van PCs e.d.

Ik ben zeer tevreden over de ophaalservice en de uitleg doe de medewerkster mij telefonisch heeft gegeven.

Prima duidelijke informatie van hoe en wanneer zowel reparatie als de ophaalservice

Als er geplant staat 1 tot 6 uur bezorgen dat de bezorger niet om 12 uur aan komt

Veldman

Top. Ze komen zelfs op zondag bezorgen.

Glenn

Het aanmelden van het toestel kost nog wel veel moeite. Er moet meerdere informatie verstrekt worden waar ik nog nooit van gehoord had.