Helemaal top. Zelfs op zondag brengen!

Heerlijk al hadden ze moeite met de locatie te vinden (flatje in het centrum). Maar doordat ze belde kon ik ze snel en goed leiden naar de deur. Erg snel binnen 1 dag was trouwens mijn telefoon al... Heerlijk al hadden ze moeite met de locatie te vinden (flatje in het centrum). Maar doordat ze belde kon ik ze snel en goed leiden naar de deur. Erg snel binnen 1 dag was trouwens mijn telefoon al gerepareerd! Levering van de terug weg was een half uur vertraagd (sms zei dat die een half uurtje eerder aankwam) maarja niet zon ramp was toch al thuis.

Kortom super!
Hier kan Apple wat van leren!

Gert

Echt geweldig
Woensdagavond opgehaald en vrijdag weer terug gebracht.

Angela

Super, stipt op tijd, vriendelijk, kon volgen wanneer hij ongeveer zou kunnen komen en telefoon was binnen 2 dagen weer terug en gemaakt!!

Het is heel prettig dat je zelf een tijdvak kan aangeven wanneer de telefoon gehaald en gebracht kan worden. Zelfs in het weekend.

Ging supersnel en allemaal netjes geregeld. En natuurlijk perfect als je geen service punt in de buurt hebt.

Herman

Perfecte dienstverlening. Exact op de voorspelde tijd opgehaald en ook weer exact op de geplande tijd gerepareerd terug gebracht en dat binnen 2 dagen.

Perfecte service waar wat mij betreft veel bedrijven qua service nog wat van kunnen leren.

Assil

Erg snel, zelfs in het weekend! En je wordt erg goed op de hoogte gehouden.