Vriendelijk en duidelijk ????

Omdat de chauffeurs het erg druk waren was het geselecteerde tijdskader overschreden. Omdat de chauffeurs ook op kantoor langs kunnen komen en er een tracking service is, was het voor mij echter... Omdat de chauffeurs het erg druk waren was het geselecteerde tijdskader overschreden. Omdat de chauffeurs ook op kantoor langs kunnen komen en er een tracking service is, was het voor mij echter geen probleem. Daarom ben ik tevreden met de ophaalservice.

Wiel van Ooijen

Heel goed dat moesten meer bedrijven doen als het onder de garantie valt.

Goed en duidelijk over wat, hoe en wanneer

Michel Berden

Goed niks mis mee. Ze hadden zelfs nog extra goede dingen aan mijn telefoon gedaan dat ik niet had verwacht.

Zeer tevreden. Goede service

Prima! Je kan zelf kiezen wanneer je je tablet laat ophalen en de koerier die komt, heeft een koffertje bij zich dat netjes op slot gaat, zodat je weet dat je tablet veilig naar de ophaalservice... Prima! Je kan zelf kiezen wanneer je je tablet laat ophalen en de koerier die komt, heeft een koffertje bij zich dat netjes op slot gaat, zodat je weet dat je tablet veilig naar de ophaalservice wordt gebracht.

Nieland

Helemaal top , ik mis alleen mn oplaadstekker

126073668

Is echt super snelle service. Je krijgt ongeveer 30 minuten van te voren een bericht dat de koerier er zal zijn

hans blokzijl

Heel handig voor diegene de werkt ze kunnen dan zorgen dat er iemand thuis is om het product af te geven en aan te nemen