Samsung

Ik ben 1.5 maand aan wachten om mijn samsung account te herstellen omdat mijn oud duits nr. Erin stond en ik die niet meer had. Mijn vrouw heeft dat bij apple gehad en was het op max 2 dagen... Ik ben 1.5 maand aan wachten om mijn samsung account te herstellen omdat mijn oud duits nr. Erin stond en ik die niet meer had. Mijn vrouw heeft dat bij apple gehad en was het op max 2 dagen opgelost. Ik vind klantenservice van samsung 0.0 waard!!! Dus bij deze vanaf nu mijn volgende gsm word iphone.

Avci

TV gekocht tijdens een promo blackfriday actie met cashback garantie van 300 euro bij notatbene samsung.nl zelf. Het is nu exact 80 dagen na mijn inzending en ik heb nog steeds geen mail ontvangen... TV gekocht tijdens een promo blackfriday actie met cashback garantie van 300 euro bij notatbene samsung.nl zelf. Het is nu exact 80 dagen na mijn inzending en ik heb nog steeds geen mail ontvangen van bevestiging van de 300 euro cashback actie die gehonoreerd moet worden, terwijl het termijn van 14 dagen gestreken is qua response. Echt een waardeloze service ik kom niet verder dan antwoorden zoals ''help je graag verder. de bevestiging wordt niet door ons gestuurd maar door de afdeling die jouw registratie beoordeelt. Zij zijn nog hiermee bezig'' of ''Je registratie bevindt zicht op dit moment in de laatste fase van de beoordeling. Je zult heel binnenkort een keuringsmail van ons ontvangen''

Echt een waardeloze klantenservice waaronder er geen duidelijk antwoord komt over de status van uitbetaling.

Jeffrey

Super slechte klantenservice

Sanharib maraha

Slechte Fold. En slechte service. Binnenscherm na paar weken defect en niet openbaar. Garantie doen ze niet aan, smoesje was een kras in het frame die je met blote oog niet eens kunt zien. Echt een... Slechte Fold. En slechte service. Binnenscherm na paar weken defect en niet openbaar. Garantie doen ze niet aan, smoesje was een kras in het frame die je met blote oog niet eens kunt zien. Echt een waardeloze telefoon.maar nog waardelozer hoe samsung met hun garantie omgaan.

Royce

Erg slecht, ik wordt gewoon niet geholpen aan mijn promotiecadeau. Hier heb ik wel recht op. Ze zeggen gewoon sorry er staat de bezorger heeft het geleverd terwijl er niks geleverd is.... zeer... Erg slecht, ik wordt gewoon niet geholpen aan mijn promotiecadeau. Hier heb ik wel recht op. Ze zeggen gewoon sorry er staat de bezorger heeft het geleverd terwijl er niks geleverd is.... zeer slechte service

Tijs Kappe

Vreselijk slecht

Samsung zelf helpdesk

Waardeloos

Jansen

Het is echt verschrikkelijk.

Anja Stuij

Wat een drama die helpdesk. Bestaat uit telefonistes die niets weten en ook niets begrijpen. Als het moeilijk wordt hangen ze gewoon op. Alles moeten ze navragen en ze komen niet met verkeerde... Wat een drama die helpdesk. Bestaat uit telefonistes die niets weten en ook niets begrijpen. Als het moeilijk wordt hangen ze gewoon op. Alles moeten ze navragen en ze komen niet met verkeerde antwoorden , want ze hebben de vraag (die ik 3x heb moeten stellen) niet goed begrepen.

Yorick

Wat een slechte service! Wordt niet geholpen met een defecte GPS. ter reparatie opgestuurd, teruggekregen maar er is niets veranderd.
Ik mag nu weer beginnen bij stap 1 met dit...
Ik mag nu weer beginnen bij stap 1 met dit reparatieproces.
Ik zie het al gebeuren dat ik hem nog eens defect terug krijg. Hoe dan ook ben ik weken bezig met resetten en back-ups inladen op vervangende toestellen