Flenterie

Onbeschofte klantenservice na Slechte reparatie!

Irma

Waardeloze garantie bepaling. In mrt 2023 gloednieuwe S22 gekocht. Telefoon crashed continue. Klantenservice verschuilt zich achter het feit dat 'het proces zo en zo moet worden doorlopen' dat... Waardeloze garantie bepaling. In mrt 2023 gloednieuwe S22 gekocht. Telefoon crashed continue. Klantenservice verschuilt zich achter het feit dat 'het proces zo en zo moet worden doorlopen' dat betekent telefoon naar fabrieksinstelling en opsturen. Gedaan. Geen oplossing, telefoon crashed nog steeds. Moet hem weer opsturen. Ik pas.
Waarom Samsung? Waarom ruil je mijn mobiel niet gewoon om! Neem een voorbeeld aan Apple, die ruilen zonder gezanik het toestel om. Zo hoort 't!
Denk dat ik na 20 jaar Samsung over moet naar een ander merk.

Cherylynn

Trustpilot reviews

Eigenlijk zelf geen ster waard.
Mijn gsm is binnen garantie defect, via Whatsapp contact genomen.
Je wordt doorverwezen naar de website om een ophaling te...
Trustpilot reviews

Eigenlijk zelf geen ster waard.
Mijn gsm is binnen garantie defect, via Whatsapp contact genomen.
Je wordt doorverwezen naar de website om een ophaling te regelen. Dit werkt niet.
Terug naar Whatsapp. Hier wilt Samira ons een afspraak inplannen, vraagt ons een heleboel gegevens en laat dan niks meer weten. Talloze berichten later geen reactie meer..
Ik neem via mijn man zijn gsm nummer contact en krijg te horen dat we geduld moeten hebben en wachten op antwoord via het andere gsm nummer.. Roos kan niks voor ons doen..
Klantendienst gebeld, uiteraard niet goedgezind, geeft dat mens van de klantendienst de info dat ze niks voor ons kan doen en dat we de ophaling via de website dienen in te plannen. Ze hoort dat ik dit niet accepteer en haakt gewoon in.
Uiteindelijk onmiddellijk terug gebeld, naar een verantwoordelijke gevraagd, maar die geven ze uiteraard niet door.
Chevelle heeft uiteindelijk een ophaalinterventie ingepland.
Wat een verschrikkelijke service.
Hopelijk loopt de eigenlijke herstelling wel vlot. Deze review wordt geüpdate van zodra ik een update heb.

Tom

Na aankoop van een Tablet Fe S7 en bijhorende S-Pen gaat het laatstgenoemde kapot. Meteen contact opgenomen met de klantendienst via whatsapp waar mij een herstelling beloofd werd. We zijn nu reeds... Na aankoop van een Tablet Fe S7 en bijhorende S-Pen gaat het laatstgenoemde kapot. Meteen contact opgenomen met de klantendienst via whatsapp waar mij een herstelling beloofd werd. We zijn nu reeds 6 volledige maanden verder en nog geen stap verder. Ik heb wel 30 verschillende medewerkers gesproken via whatsapp die telkens hetzelfde excuus gaven: er is een storing. Men liet me ook telkens 2-3 weken wachten en gaf dit pas aan na aandringing voor een een verklaring. Pure Kafka dat je enkel via whatsapp herstellingen kan aanvragen. Beschamend om zo'n slechte klantenservice te leveren . Onbestaande. Ik koop van m'n leven niet meer bij Samsung. Onbetrouwbaar

Paul Kloek

Dramatisch contact met klantenservice

Peter

Een Galaxy S8 Ultra in maart 2023 gekocht. S-pen werkt niet goed. Diverse malen gebeld met veel wachttijd en vele WhatsApps gestuurd. Geen nieuwe S-pen en geen fatsoenlijke reactie waarom niet. Zou... Een Galaxy S8 Ultra in maart 2023 gekocht. S-pen werkt niet goed. Diverse malen gebeld met veel wachttijd en vele WhatsApps gestuurd. Geen nieuwe S-pen en geen fatsoenlijke reactie waarom niet. Zou 2x terug gebeld worden. Gebeurt dus niet. Wat een onfatsoenlijk en incompetentie organisatie. Een consumenten organisatie zou hier een item van moeten maken. Zo te zien ben ik niet de enige met problemen met deze organisatie.

Hakan

Ik heb 9 maanden geleden een oven gekocht. Sindsdien heb ik hiervan geen gebruik kunnen maken. De reparateur is meerdere keren langskomen, helaas zonder een oplossing. Ik bel al 2 maanden wekelijks... Ik heb 9 maanden geleden een oven gekocht. Sindsdien heb ik hiervan geen gebruik kunnen maken. De reparateur is meerdere keren langskomen, helaas zonder een oplossing. Ik bel al 2 maanden wekelijks met de klantenservice van samsung. Ze zeggen elke keer dat ze binnen paar werkdagen contact zullen opnemen, maar dit is nog niet gebeurd waardoor ik telkens zelf moet bellen. Ze geven steeds aan dat er nog geen antwoord is vanuit de interne afdeling. Met een manager spreken is niet mogelijk, intern afdeling reageert niet, geld teruggave of vervangende product willen ze niet als oplossing aanbieden. Een afspraak maken voor een reparatie lukt ook niet om een onbekend reden. ECHT EEN WAARDELOOS BEDRIJF. Voor mij nooit meer samsung.

Samsung

Waardeloze service!!! 5 weken geen tv en nog steeds geen oplossing! 0