Verzijl

Slechtste service ooit met de slechtste oplossingen

Gerrit

Waardeloze klantenservice. Al diverse keren contact gehad. Praten zeer onverstaanbaar Nederlands en gemaakte terugbelafspraken werden diverse keren niet nagekomen. Ik heb alle apparatuur van... Waardeloze klantenservice. Al diverse keren contact gehad. Praten zeer onverstaanbaar Nederlands en gemaakte terugbelafspraken werden diverse keren niet nagekomen. Ik heb alle apparatuur van Samsung, maar ik stap over naar een ander merk.

Eva

Wasdroger en machine besteld bij Samsung. Op de dag van afgesproken bezorging krijg ik te horen dat ze niet kunnen bezorgen ivm schade en toen is de gehele bestelling geannuleerd zonder dat ik... Wasdroger en machine besteld bij Samsung. Op de dag van afgesproken bezorging krijg ik te horen dat ze niet kunnen bezorgen ivm schade en toen is de gehele bestelling geannuleerd zonder dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Het bedrijf heeft geen enkele moeite gedaan mij te helpen in een passende oplossing en melden mij dat ik maar opnieuw moet bestellen. Ook was de klantenservice onaardig en moest ik er steeds zelf achteraan. Na meer dan 1.5 week hebben ze nog steeds niet gebeld met een oplossing.
Ongelooflijk hoe dit gelopen is.Op het moment dat ik andere vertelde over mijn situatie klonk het: Oja dat klinkt wel als samgung, dus helaas ben ik niet de enige die tegen bellaberde service aanloopt bij dit bedrijf.

Al bijna twee weken krijg ik dit soort berichtjes:

Ik snap je volkomen! Het duurt momenteel inderdaad langer dan je van ons gewend bent en ik kan goed begrijpen dat je hier op niet zit te wachten. Excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken voor je.

Orna Zukerman

Slechte service

Yuna

Slechte wasmachine, nog slechtere service. Nooit meer Samsung voor mij.

Petra

Slechte service

Guido

Klantenservice slecht

lommie

Onbetrouwbare en onprofessionele klantenservice

I aksan

Ik wilde graag mijn ongenoegen uiten over de verschrikkelijke service die ik heb ervaren met betrekking tot een stofzuiger die ik in mei heb besteld. Ten eerste, werd mij een gratis accu beloofd als... Ik wilde graag mijn ongenoegen uiten over de verschrikkelijke service die ik heb ervaren met betrekking tot een stofzuiger die ik in mei heb besteld. Ten eerste, werd mij een gratis accu beloofd als onderdeel van een promotie, maar uiteindelijk bleek deze niet meer leverbaar te zijn. Na 15 telefoontjes en talloze e-mails kreeg ik te horen dat ik een tegoedbon zou ontvangen om te gebruiken in de Samsung shop. Het probleem is dat tot op de dag van vandaag, maanden later, ik nog steeds niets heb kunnen aanschaffen omdat Samsung zo ontzettend traag reageert. De laatste e-mail die ik heb gestuurd dateert van 1,5 maand geleden, en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Het duurt weken voordat ze überhaupt reageren of een vraag stellen. Dit is ronduit belachelijk en absoluut onacceptabel. Samsung, jullie moeten jullie klantenservice dringend verbeteren en jullie beloften nakomen!

Margo

Slecht, nog steeds geen wasmachine gekregen maar wel betaald