Sofie

Het bedrijf geeft vooraf aan dat op het product een cashback aanwezig is van 100 euro. Vervolgens na 10x opnieuw foto's ingestuurd te hebben krijg ik het bericht dat de deelname niet geschikt is.... Het bedrijf geeft vooraf aan dat op het product een cashback aanwezig is van 100 euro. Vervolgens na 10x opnieuw foto's ingestuurd te hebben krijg ik het bericht dat de deelname niet geschikt is. Oplichters!

Willem

Telefoon niet geleverd en klantenservice beweerd dat het geprobeerd is volgens het systeem en order is geannuleerd en sorry we kunnen niets betekenen!!

Roodkapje 2016

Waardeloze klantenservice! Heb een paar keer gebeld. Het keuzemenu is al niet goed, want mijn optie staat er niet tussen. Vervolgens heb je iemand aan de lijn die zo zacht en onduidelijk praat dat... Waardeloze klantenservice! Heb een paar keer gebeld. Het keuzemenu is al niet goed, want mijn optie staat er niet tussen. Vervolgens heb je iemand aan de lijn die zo zacht en onduidelijk praat dat je niet eens de naam kunt horen. Vervolgens een mevrouw die onbeschoft is en me zo wegdrukt.
En appen is al helemaal waardeloos, na 3 weken zit ik nog steeds te wachten op een bericht terug. Vervolgens een mail met uw tv is buiten de garantie periode stuk. Euh televisie is een maand oud...wat nu buiten garantie periode.
Nee de producten zijn niet meer goed, maar de klantenservice al helemaal niet. Jammer, maar voor mij geen samsung meer!

Van Maelzaeke Steven

Ik heb 8 Jaar geleden een Samsung diepvries-koelkast-combinatie gekocht, Amerikaans model met een ijsblokjesdispencer. Zowel op mijn factuur als op de koelkast zelf staat vermeld dat er 10 jaar... Ik heb 8 Jaar geleden een Samsung diepvries-koelkast-combinatie gekocht, Amerikaans model met een ijsblokjesdispencer. Zowel op mijn factuur als op de koelkast zelf staat vermeld dat er 10 jaar garantie zit op de compressor. Sedert 1 week maakt deze compressor evenveel lawaai als een oud propellervliegtuigje.
Ondanks de mooie belofte van 10 jaar garantie, zou ik eerst 248€ moeten betalen om de vaststelling te laten doen en bijkomend tekenen dat er daarna nog kosten kunnen bijkomen. WAARDELOZE garantie dus.
Ik heb eerst 1.08 u in wacht gestaan om dit te kunnen vernemen. Aansluitend kreeg ik een e-mail met de boodschap dat Samsung het spijtig vindt dat mijn toestel defect is, met een kortingscode om een nieuw toestel te kopen. Op de eerste de beste andere website (bol.com) werd eenzelfde toestel 100€ goedkoper aangeboden. NOOIT MEER SAMSUNG!!!!

katrien vanden daele

R. Folkerts

Een Samsung combi-magnetron gekocht waarbij binnen 2 jaar gebruik de ledverlichting van het display kapot is gegaan. Als oplossing willen ze hem kosteloos verwerken en recyclen omdat het net buiten... Een Samsung combi-magnetron gekocht waarbij binnen 2 jaar gebruik de ledverlichting van het display kapot is gegaan. Als oplossing willen ze hem kosteloos verwerken en recyclen omdat het net buiten de fabrieksgarantie valt. Jammer, had meer verwacht van Samsung. Voor mij niets meer van dit merk.

Maria

Ronduit vreselijk, nooit meegemaakt dat service zo slecht is, medewerkers snappen vraag niet, vragen in een gesprek tig keer hetzelfde zoals mailadres, ordernummer enz

Wouter

Klantendienst van Samsung is NIET normaal ! Als bedrijf zou ik ze allemaal 1 voor 1 ontslagen net als de manager ! Sinds november het ene na het andere probleem! Gestolen gsm , 200€ korting die niet... Klantendienst van Samsung is NIET normaal ! Als bedrijf zou ik ze allemaal 1 voor 1 ontslagen net als de manager ! Sinds november het ene na het andere probleem! Gestolen gsm , 200€ korting die niet toegekend/gebruikt kan worden , cinema tickets Rewards die ineens verdwijnen , toch nog in pre-order een S24 besteld , had ik dus nooit mogen doen ! Niet alle kortingen werden toegekend en niemand helpt zoals gewoonlijk, speciaal kleu gekozen die direct leverbaar was maar totaal mijn voorkeur niet had maar uiteindelijk niet geleverd wordt en nu voor de 3de x uitgesteld is ! Samsung komaan dit kan zo niet verder! Dit is rampzalig !

Ellen Broekmans

Nul inlevingsvermogen, slechte service