Maikel

Onlangs hier een auto gekocht. Erg tevreden op de wijze waarop. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar het type auto wat Sami verkoopt.

Goede service
Veel in overleg mogelijk
Groot aanbod in diverse prijsklassen

LanKo Timmefabriek

Ben er 1 keer geweest kijken voor een Dodge, keurig en snel geholpen met alle tijd voor de klant.
Bij de 2e keer kijken voor 1 specifieke auto naar mijn wens, was het snel geregeld.
Heb...
Heb er een Dodge Ram 1500 gekocht, Mat Zwart.
Keurig geholpen en alle tijd voor mij met alle vragen.
Auto was dan ook snel te leveren.
Daarna paar vragen over bediening via de app of mail
en binnen een half uur ook steeds een duidelijk antwoordt terug.
Super geregeld en zeer vriendelijk daar.

Snel geholpen, juiste antwoorden, begrip voor de klant, alle tijd voor de klant.

Mje holding bv

Super Team de dikke Dodge was snel geregeld
een 10 met een griffel.

zeer snel leveren

Het is een super team dat erg klantvriendelijk is.

* De prijs die vermeldt staat is het ook daadwerkelijk. Dat geeft wel duidelijkheid en geen verrassingen.

Chevrolet avalache

Hartelijke en deskundig contact

Raymond

Kwaliteit en Snelheid

Eind vorig jaar een Audi A4 aangeschaft , deze Audi had een paar puntjes die gerepareerd moesten worden buiten garantie om! Natuurlijk denk je dan dat gaat weer geld kosten! maar nee dit viel gewoon... Eind vorig jaar een Audi A4 aangeschaft , deze Audi had een paar puntjes die gerepareerd moesten worden buiten garantie om! Natuurlijk denk je dan dat gaat weer geld kosten! maar nee dit viel gewoon onder Service! top werk mannen! Ga zo door!!

gerhard

Je bent daar een kland geen stuk vuil

je word er goed behandeld een fijne zaak

Goed bedrijf

luisteren naar de klant en er tijd voor nemen

Jochem

De auto van me dromen gevonden bij Sami auto's kwaliteit voor een perfecte prijs

Klant vriendelijk heid ten top
Zeer tevreden met mijn nieuwe auto en super geregeld bij Samiautos
Jongens nog bedankt

h bonnema

Goed behandeld

Had telefonisch een afspraak gemaakt wat ik moest bijbetalen als ik mijn eigen auto zou inruilen en netjes aan de afspraak gehouden top.