Jan

Mijn RAM 1500 Laramie night edition voor zijn 1ste beurt weggebracht. Er was een storinkje (lambda sonde) Sami heeft de lambda vervangen en de storing kwam terug. Toen ik de auto voor de 2de maal... Mijn RAM 1500 Laramie night edition voor zijn 1ste beurt weggebracht. Er was een storinkje (lambda sonde) Sami heeft de lambda vervangen en de storing kwam terug. Toen ik de auto voor de 2de maal terug moest brengen kreeg ik een mooie leen RAM mee, en mijn auto werd gratis gepoetst en met een volle tank weer teruggebracht (aan de andere kant van het land!) Kijk, dat is SERVICE!!

IJzersterke service

Ron

Na diverse Dodge pick-ups en Dodge specialisten ,mijn huidige 1500 bij Sami in 2020 gekocht. Wat mij opviel als ik een pick-up rijder bij mij in de regio vroeg of hij tevreden was en nog eens een... Na diverse Dodge pick-ups en Dodge specialisten ,mijn huidige 1500 bij Sami in 2020 gekocht. Wat mij opviel als ik een pick-up rijder bij mij in de regio vroeg of hij tevreden was en nog eens een auto zou kopen bij zijn Dodge specialist was dat vaak niet het geval. Van de bij Sami gekochte pick-ups niemand tegengekomen........

Garantie /service en expertise

Verveer

Prima geholpen telefonisch als in de zaak

Kunnen snel handelen en denken daarin mee.

verveer keukens

Kort maar krachtig

Vriendelijkheid, duidelijk en geen loze praatjes om te verkopen.

CDK

Goed, niets op aan te merken!

No nonsens, vriendelijk, doen wat ze beloven.

MJE Holding bv

Super correct bedrijf

Afspraak is afspraak

Sami autos

Super service. Vriendelijk netjes betrouwbaar.
Gewoon een aanrader

Service en vriendelijkheid

Frank de jong Mystic garden

De aanbieding via mail voor een nieuwe Dodge laramie sport gekocht op 04-01-2020 was eigenlijk zo goed in vergelijking met andere dealers dat ik het niet vertrouwde , maar zo blij nu dat ik de rit... De aanbieding via mail voor een nieuwe Dodge laramie sport gekocht op 04-01-2020 was eigenlijk zo goed in vergelijking met andere dealers dat ik het niet vertrouwde , maar zo blij nu dat ik de rit van 2 uur heb gedaan om toch even langs te gaan .
Kreeg ook goed bedrag inruil oude dodge ram terug !
Ook hele relaxte duidelijk uitleg over de functies en mogelijkheden die er allemaal opzitten.
En .....lekkere fruitmand .
Thanks
Frank
Mystic garden
Oirschot

Snelle levering , allemaal prachtige uitvoeringen voornamelijk zwarte trucks

Fiesta Disco Show

Vandaag mijn eerste Dodge ram1500 opgehaald bij Sami auto,s. Zeer vriendelijke mensen met een mooie voorraad aan auto,s. Prima geholpen door Peter. Doen wat ze zeggen!!!

No nonsens mentaliteit wat mij erg aanspreekt.

Twegron Kabelwerken Bv

Net ff De Dikke Dodge Ram laten nakijken voor onze vakantietrip naar het zuiden