Samenstelling van het vleespakket

Renaldo

Uitstekend

Kwaliteit vs prijs

Lutz

Ik heb al meerderen keeren kip en koe vlees besteld, en ben er zo blij mee! Het smaakt en ruikt zoals het zou/moet, lekker, sapping. Netjes verpakt en geleverd. Echte aanrader!! Ik hoef dus niet... Ik heb al meerderen keeren kip en koe vlees besteld, en ben er zo blij mee! Het smaakt en ruikt zoals het zou/moet, lekker, sapping. Netjes verpakt en geleverd. Echte aanrader!! Ik hoef dus niet meer supermarket vlees eten. Niet vergelijkbaar! Dank jullie wel!

Lekker!!!!!

Prijs

Apollonia

Goede reactie snelheid, snelle service, doen wat ze beloven, bestellen eenvoudig maar ook bestelling wijzigen of levering wijzigen erg makkelijk en veel is mogelijk: kortom uitstekend

Jazeker

R.J.M Fermans

Vriendelijk en klantgericht. Goede prijs/kwaliteit. Eerlijk en smaakvol vlees.

Duidelijke website. Producten goed beschreven en eenvoudig te bestellen

Geen opmerkingen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Vlees netjes verpakt en duidelijk gestickerd . Prima op gezinssamenstelling aangepaste verpakking. Levering ook netjes gekoeld.

Elize Aurik

Heel goed. Geweldig service. Het vlees komt goed gekoeld aan op de afgesproken tijd.

Zeer goede kwaliteit vlees

Ja heel gemakkelijk

Prima vlees, echt goede kwaliteit!

Afgeleverd op de aangegeven tijd
Goed gekoeld

Wax-Only

Ik ben zeer tevreden!! Kwaliteit is super en de klantenservice is perfect. Dankjewel!

Willy Otte

Gwoon heel goed. prima mensen .met zeer goed vlees. zeer tevreden

komen afspraken na.

nee prima zo

ja

Rob v Gool

Al meerdere keren een pakket samen gesteld en erg tevreden over t vlees en samen een koe kopen

Eerlijk en heerlijk vlees

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja maar bij zelf een pakket samenstellen moet je wel jopletten dat je de manier van verpakken invult zodat je t gewenste vlees in de winkelwagen gezet wordt heb je er niets gekozen wordt t niet in... ja maar bij zelf een pakket samenstellen moet je wel jopletten dat je de manier van verpakken invult zodat je t gewenste vlees in de winkelwagen gezet wordt heb je er niets gekozen wordt t niet in je winkelwagen geplaatst

Frans van der Linde

Heel goede ervaringen. Goede service, bereikbaarheid en het nakomen van afspraken, alles klopt! Niet vergeten: de kwaliteit van het vlees. Prima! Korte aanvoerlijnen, geen diepvries.
We hebben...
We hebben net weer vlees besteld.

Zeker