9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Rob v Gool

Al meerdere keren een pakket samen gesteld en erg tevreden over t vlees en samen een koe kopen

Eerlijk en heerlijk vlees

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja maar bij zelf een pakket samenstellen moet je wel jopletten dat je de manier van verpakken invult zodat je t gewenste vlees in de winkelwagen gezet wordt heb je er niets gekozen wordt t niet in... ja maar bij zelf een pakket samenstellen moet je wel jopletten dat je de manier van verpakken invult zodat je t gewenste vlees in de winkelwagen gezet wordt heb je er niets gekozen wordt t niet in je winkelwagen geplaatst

Frans van der Linde

Heel goede ervaringen. Goede service, bereikbaarheid en het nakomen van afspraken, alles klopt! Niet vergeten: de kwaliteit van het vlees. Prima! Korte aanvoerlijnen, geen diepvries.
We hebben...
We hebben net weer vlees besteld.

Zeker

Vera Storm

Nu voor de 2de keer een zelf samengesteld pakket besteld. Bestellen en leveren ging prima. Het vlees is werkelijk fantastisch.

Makkelijk bestellen. Levering precies op tijd. Vlees is heerlijk.

John van Gerven

Geweldig idee, ook een heel hartelijke benadering via de livechat op de website. Eerder vorige week het pakket binnen gekregen. Perfecte communicatie over de levertijd en ook nog eens op tijd... Geweldig idee, ook een heel hartelijke benadering via de livechat op de website. Eerder vorige week het pakket binnen gekregen. Perfecte communicatie over de levertijd en ook nog eens op tijd geleverd. De doos uitpakken is een feestje, alles goed verpakt en gelabeld.

De kwaliteit van het vlees is erg goed. Vorige week de beefpuntjes gegeten met een Szechuan saus, echt super mals. Vandaag heb ik gehaktballen gemaakt. Gewoon op de ouderwetste manier. Ook hier... De kwaliteit van het vlees is erg goed. Vorige week de beefpuntjes gegeten met een Szechuan saus, echt super mals. Vandaag heb ik gehaktballen gemaakt. Gewoon op de ouderwetste manier. Ook hier weer een echte vleessmaak. Ik ben in mijn nopjes.

Christy

Van bestelling tot levering goede communicatie, duidelijk en makkelijk. We zijn altijd weer blij met ons pakket, het wordt gekoeld geleverd en kan zo de vriezer in, alles keurig verpakt. Het vlees... Van bestelling tot levering goede communicatie, duidelijk en makkelijk. We zijn altijd weer blij met ons pakket, het wordt gekoeld geleverd en kan zo de vriezer in, alles keurig verpakt. Het vlees smaakt heerlijk en wij willen niet meer anders. 5 sterren waard voor ons!

Ja

Ton Meuwissen

Het is een zeer goed betrouwbaar

produkten komen koel en goed verpakt aan
zeer goede kwaliteit
vlees heeft een goede verse smaak
prijs product is zeer goed

neen

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

zeer gemakkelijk en ben al 3 jaar zeer tevreden over de producten van de varkens en rundvlees pakketten

Linda Spoormaker

Ik heb meerdere bestellingen gedaan via de website en het bevalt me prima. Het proces om vlees te bestellen is eenvoudig, het is fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van je bestelling en... Ik heb meerdere bestellingen gedaan via de website en het bevalt me prima. Het proces om vlees te bestellen is eenvoudig, het is fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van je bestelling en niet het onbelangrijkste, het vlees smaakt prima.

Het vlees is eerlijk en lekker. Het bestelproces is duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. De service is uitstekend

Diverse soorten vleeswaren gaan aanbieden

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ik vind het wel fijn dat er een boekje mee komt met advies over hoe het vlees het beste te bakken want je wilt niet verpesten

M

Sinds we dit vlees eten willen we niet meer anders. Dan proef je pas hoe lekker echt gezond vlees is.
En de bezorging is altijd keurig netjes en op tijd. Top!

mooi verpakt, netjes bezorgd, op tijd, zelf pakket samenstellen mogelijk

nee

zeker, afgemeten porties

bas de wit

Is goed het is heerlijk vlees en mooi verpakt

heel erg makkelijk

Margreet

Wat een goed concept, ( h) eerlijk vlees. Wil absoluut niet meer anders.

Prima communicatie, snelle reactie

Zekers