Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Ellen Lehmann

Uitstekend

super vlees, goede levering, goede website

ja, heel goed

Dick van Mierlo

Erg prettige ervaringen. Heerlijk vlees. Bezorging ook prima en prettig.

Heerlijk vlees en fijn te weten dat sprake is van een korte keten en geen (onnodige) toevoegingen.

A.u.b. geen E621 in de kruidenmix doen. (ook wel mononatriumglutamaat, MNG, MSG of ve-tsin genoemd. En gistextract bestaat ook voor 80% uit dit spul, dus ook dat niet erin doen, maar bij voorkeur... A.u.b. geen E621 in de kruidenmix doen. (ook wel mononatriumglutamaat, MNG, MSG of ve-tsin genoemd. En gistextract bestaat ook voor 80% uit dit spul, dus ook dat niet erin doen, maar bij voorkeur alleen gedroogde kruiden).

Jazeker!

Matija Stanicic

Een fijne manier om hoogwaardig kwaliteit vlees te kopen

heldere informatie over de producten en hun bereiding

Sommige vleeswaren zijn aan de zoute kant

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, zeker omdat ik ook mijn eigen vleespakket kan samenstellen.

Henny Miedema

Super, bestelling wordt altijd volgens afspraak en volledig bezorgd.
Heerlijk vlees.

Goede communicatie.

Nvt

Heel makkelijk.

Femmie

Vrijdag 05 Februari weer m'n bestelling gekregen , zag er allemaal goed uit en ik weet als er iets is dan bel ik en dan wordt het opgelost dus dubbel een 10 voor jullie en de bezorgers want die was... Vrijdag 05 Februari weer m'n bestelling gekregen , zag er allemaal goed uit en ik weet als er iets is dan bel ik en dan wordt het opgelost dus dubbel een 10 voor jullie en de bezorgers want die was ook zeer aardig en wilde de doos tot in m'n huis brengen ( omdat ik in een rolstoel zit en hij bang was dat t tezwaar zou zijn voor m'n benen) maar zeer netjes allemaal

Het wordt gedaan zoals jij het wil hebben en ze zijn aardig en ja kan blijven positief zijn maar nee tis heel goed

Ik maak vaak al een voor bestelling en die doe ik in de winkelmandje maar als ik de computer afsluit is mn winkelmandje ook leeg zou graag zien dat dit bestaan zou kunnen blijven.

zeker

Van der Lelij

Prima, zowel de producten als het contact met jullie

Heerlijk vlees

De bezorging gaf helaas weer wat problemen

Bernard

Goede kwaliteit correcte levering

duidelijk en eerlijk

uitloggen met kortingen

ja

Wout van Duijn

Prima service, wordt netjes op tijd geleverd, duidelijke website

Gewoon goed

Geen idee

Geertje

Goede ervaring

Uitleg over hoe het werkt. Dat de koe pas geslacht wordt als het 100% verkocht is.

Het winkelmandje blijven onthouden. Soms wil je alvast wat uitzoeken maar wacht je nog op een geschikte periode. Helaas moet je dan weer alles opnieuw gaan uitzoeken. Ik moest erg wennen aan de... Het winkelmandje blijven onthouden. Soms wil je alvast wat uitzoeken maar wacht je nog op een geschikte periode. Helaas moet je dan weer alles opnieuw gaan uitzoeken. Ik moest erg wennen aan de gedetailleerde info over het verloop. Ik voelde mij heel schuldig aan de dood van het dier. Maar aan de andere kant zorgt dat ook voor meer respect voor wat je eet.

Monique Jansen

Heerlijk vlees!
Landhoen in de oven was ook echt goed. Blij met dit adres!

Proeft aan de producten dat dieren goed leven hebben gehad

Tot nu toe geen

Zeker