Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Corina Duizer

Fantastisch vlees, fijne website, zeer nette bezorging op tijd!

Vriendelijk klantcontact, de portieverpakkingen naar keuze zijn heel prettig, de kwaliteit van het vlees is echt fantastisch en je ervaart de milieubewuste en zeer diervriendelijke visie achter het... Vriendelijk klantcontact, de portieverpakkingen naar keuze zijn heel prettig, de kwaliteit van het vlees is echt fantastisch en je ervaart de milieubewuste en zeer diervriendelijke visie achter het bedrijf.

Ik kan er geen bedenken

Carla

Voor het eerst een pakket met 3 scharrelkippen besteld. Makkelijk te bestellen, vlot geleverd. Lekker vlees in mooie pakketjes afgeleverd. Handig voor een eenpersoonshuishouden. Nadeel daarvan is... Voor het eerst een pakket met 3 scharrelkippen besteld. Makkelijk te bestellen, vlot geleverd. Lekker vlees in mooie pakketjes afgeleverd. Handig voor een eenpersoonshuishouden. Nadeel daarvan is dat het erg veel plastic verpakkingen zijn. Maar ik zou niet weten hoe dat anders kan.
Ik was wel wat teleurgesteld over de hoeveelheid. Op de site staat 4,8 kg en het bleek maar net 3 kg te zijn. Dan is het toch wel duur ... Uiteraard begrijpelijk dat het nooit precies dat gewicht is, maar een verschil van ruim 1,5 kg vind ik veel. Dat zou dan wat duidelijker gecommuniceerd moeten worden op de website.

Vlotte afhandeling. Fijn dat je ook zelf kunt ophalen, dat scheelt veel verzendkosten.

Duidelijker zijn over de hoeveelheid.

Ja.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Carla, Ik begrijp uw reactie echter wanneer u 3 hele kippen koopt heeft u het circa. 4,8 kg gewicht, let wel circa het blijft een natuur produkt dat zowel kwa gewicht in uw voordeel al nadeel... Beste Carla, Ik begrijp uw reactie echter wanneer u 3 hele kippen koopt heeft u het circa. 4,8 kg gewicht, let wel circa het blijft een natuur produkt dat zowel kwa gewicht in uw voordeel al nadeel geleverd kan worden. Wanneer u de kippen naar wens laat versnijden zal u inderdaad minder gewicht overhouden omdat o.a het karkas dan verwijderd is. U kan natuurlijk ook zelf de kip versnijden en meer duurzaam verpakken. Goed idee.
Ik had over bovenstaand gisteren overigens al een prettig gesprek met u gevoerd.

Trudy de Boon

Heerlijk vlees, Super verpakt en makkelijk.

Heerlijk vlees.

Ik geef de folder door aan bekenden,
Misschien af en toe een extra folder.

Heel makkelijk.

marianne martinus

Drie keer vlees en kip besteld de kip is heerlijk maar de stukken rundvlees ,biefstukpuntjes en hachee vinden wij persoonlijk te groot te grof ,daarom zal ik deze niet weer bestellen,de bezorging... Drie keer vlees en kip besteld de kip is heerlijk maar de stukken rundvlees ,biefstukpuntjes en hachee vinden wij persoonlijk te groot te grof ,daarom zal ik deze niet weer bestellen,de bezorging gaat goed enz groetjes marianne martinus

de kip is heerlijk bestelling en bezorging gaat goed

kleinere stukjes vlees

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

rundvlees moet erg lang sudderen vinden wij

Reactie Samen een koe kopen:

Marianne, wanneer u het bij uw bestelling doorgeeft, wil onze slager graag iets extra's voor u doen. Wij snijden het vlees in gangbare groottes, maar extra wensen geven wij graag onze aandacht.

Henk

Bestellen eenvoudig en overzichtelijk
Prima communicatie en bestel service.
Het vlees is fantastisch.

Het complete pakket.

trinitas

Onze ervaring is goed

goeie smaak en kwaliteid

ja mooi vacuum verpakt

H.C.A. Low

Levering niet volledig, afwikkeling uitstekend, restitutie ontbrekende delen.

Kwaliteit van het vlees

Verdeling binnen pakket, iets meer 'edel' vlees, iets minder gehakt, hamburgers en worstjes.

ja

Jurgen Klous

Zoals iedere keer weer enorm tevreden over de service en natuurlijk kwaliteit van zowel het vlees als de wijn!

Duidelijk, makkelijk vindbaar en dus overzichtelijk

Heel erg

wendy la Haye

Perfect

goede info, snel antwoord en levering keurig en tuurlijk heerlijk vlees

Iets minder zout in bv de worst. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk

Ja echt prima

Roger Lichtveld

Heel erg lekker en goed vlees. Heerlijk.
Levering is heel goed verzorgd en alles is goed verpakt.

Is goed over nagedacht

Geen idee.