Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Gerry Hofman

Afhandeling

Vlees viel deze keer tegen biefstuk goed rundvlees matig snitzels hard

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Vlees viel deze keer tegen

Hans

Zeer goede kwaliteit, verpakking, etikettering en bezorgen zijn ook van dik in orde!

Mooi bestelsysteem, vlot te vinden

Sommige verpakkingen hebben een vreemd gewicht. Zeker wanneer je een verpakking wilt voor 2 personen. Gemiddeld pp 100-120 gram. Een stuk van 200 gram stoofvlees is dan wat weinig. En een runderlap... Sommige verpakkingen hebben een vreemd gewicht. Zeker wanneer je een verpakking wilt voor 2 personen. Gemiddeld pp 100-120 gram. Een stuk van 200 gram stoofvlees is dan wat weinig. En een runderlap kun je bijv. alleen maar per stuk bestellen.

zeker

Van Leuven

Fijne service goed villes hoge kwaliteit

Kwaliteit, service, beteikbaarheid

Geen op aanmerkingen

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Super gemakkelijk, kunt alles navragen krijgt snel antwoord site is super laagdrempelig

van Sprundel

Heb net mijn bestelling thuis. Maar bij de kip in braadzak zaten geen braadzak en kruiden bij !!!

Goede uitleg

Minder plastiek

Reactie Samen een koe kopen:

Ach wat jammer, is het cadeautje dat wij bij uw bestelling zouden doen niet helemaal compleet. Maar het belangrijkste, de gratis scharrelhoen heeft u ontvangen. Mocht u de gratis kruiden en braadzak... Ach wat jammer, is het cadeautje dat wij bij uw bestelling zouden doen niet helemaal compleet. Maar het belangrijkste, de gratis scharrelhoen heeft u ontvangen. Mocht u de gratis kruiden en braadzak die erbij hoorden willen ontvangen, dan laat het ons weten. Zenden wij het na. Geniet er lekker van, groet kirsten

m heiden

Kwaliteitsproducten tegen een redelijke , eerlijke prijs.

eerlijk product waar niet mee geknoeid is en waarvan we altijd op aan kunnen dat het precies is wat je besteld

jullie vervoerder Trunkz neemt het helaas niet zo nauw met de vervoers/ bezorgvoorwaarden. Vaak gaat het goed maar vorige keer zeiden ze dat we niet thuis waren terwijl we bij wijze van spreken bij... jullie vervoerder Trunkz neemt het helaas niet zo nauw met de vervoers/ bezorgvoorwaarden. Vaak gaat het goed maar vorige keer zeiden ze dat we niet thuis waren terwijl we bij wijze van spreken bij de deur zaten te wachten. en omdat we vrijdag geleverd krijgen kregen we nu jullie heerlijke vleespakket pas maandagavond geleverd en was het bij aankomst op kamertemperatuur. snel ingevroren maar het is zonde dat jullie kwaliteitsproduct zo behandeld wordt door de vervoerder. Het vlees is nog goed maar het had niet nog een dag moeten duren of we hadden voor 200+ euro vlees weg moeten gooien, en dat kan nooit de bedoeling zijn.
ik weert dat een goede vervoerder vinden moeilijk is en dat jullie hier niet veel aan kunnen doen maar toch wilde we het even melden x

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

jazeker , ook omdat je zelf kan kiezen per hoeveel het verpakt word

Afke de Jonge

De ervaring is top

Denken altijd in oplossingen

een ander vervoersbedrijf zoeken

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja en het vlees is goe verpakt

Martinka Zandijk

Zeer goede ervaringen, we zijn al een tijdje vaste klant. heerlijk vlees van goede oorsprong

erg lekker vlees, sympathiek initiatief, goede communicatie

jazeker

A. Eggen

Fijn bedrijf.

Kwaliteit zoals beloofd!

Niet

H.Scheepmaker

Zoals altijd....heel goed

Vlotte communicatie en goede kwaliteit

Ga zo door met leuke aanbiedingen.

Wim van Dijk

Ervaring: een dikke 9

Eerlijk en heerlijk vers vlees, traceerbaar vlees, grote variatie kippen-, varkens- en rundvlees, portie verpakkingen, gratis recepten en een heel goede klantenservice.

Ik zou het zo niet weten

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Jazeker, het is zeer makkelijk in gebruik