Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

T. Verkerk-de Jong

Hoewel ik pas drie keer vlees heb besteld weet ik nu al dat ik dat zeker vaker ga doen. Het vlees is van prima kwaliteit, erg lekker en de dieren hebben het goed gehad, dat is voor mij een heel... Hoewel ik pas drie keer vlees heb besteld weet ik nu al dat ik dat zeker vaker ga doen. Het vlees is van prima kwaliteit, erg lekker en de dieren hebben het goed gehad, dat is voor mij een heel belangrijke factor.

De verpakking van het vlees is perfect, heel goed gekoeld door de wijze van inpakken.

De koelsystemen kunnen hergebruikt worden, kan dat ook door uw bedrijf wanneer ik ze bij de volgende bestelling terug geef?

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

omdat ik alleen ben is het heel fijn dat sommige artikelen apart verpakt kunnen worden, dat is heel gemakkelijk om het in de vriezer te doen.

Noor Neeskens

Goed/lekker vlees en een eenvoudige/servicegerichte bestelprocedure!

Alleen maar....

n.v.t.

Zoals al gezegd: Ja

Barbera de Reuver

Prima, netjes geleverd

Goede keuze in vlees

Is er ook bekend of het vlees van gezonde pesticiden vrije weilanden komt?
Is wel prijzig. Maar goed, dat is logisch

Ja

Marrie Tigelaar-Meulstee

Uitstekend

Prima vlees en fijne verpakking en bezorging!

Er komt regelmatig een leuke aanbieding of gratis toevoeging voorbij, maar omdat we maar met z’n tweeen zijn is mijn diepvries dan nog niet leeg. Misschien bijvoorbeeld bij alle klanten de eerste... Er komt regelmatig een leuke aanbieding of gratis toevoeging voorbij, maar omdat we maar met z’n tweeen zijn is mijn diepvries dan nog niet leeg. Misschien bijvoorbeeld bij alle klanten de eerste bestelling per jaar een aanbieding. of misschien een bon bij een bestelling om de volgende keer een aanbieding of iets gratis erbij. Geen idee of dat werkbaar is😂 groeten, Marrie Tigelaar- Meulstee

Ubbink

Wij zijn erg blij met het bestellen van vlees op deze manier. Ook wij eten minder vlees en als we dan vlees eten, willen we ook een lekker stuk vlees ipv supermarkt vlees.

Nvt

Nvt

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeker makkelijk in gebruik. Na levering gaat alles de vriezer in.

p.gouw

prima vlees en goede service

op dit moment niet

ja

Benno Loohuis

Goed contact mogelijk, aardige mensen. Fijne service en geweldig vlees. Geloofwaardig product met belangstelling voor dierenwelzijn. Geen direct contact gehad maar altijd vriendelijk en behulpzaam... Goed contact mogelijk, aardige mensen. Fijne service en geweldig vlees. Geloofwaardig product met belangstelling voor dierenwelzijn. Geen direct contact gehad maar altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Snelle service en persoonlijke benadering

Niet

Ja

Particulier

Heel goed,alleen de bakjes saus zijn helaas vaak kapot dat is het enige min puntje.

Heel heerlijk en mals vlees.

De bakjes saus komen vaak kapot aan.

Ja het is mooi verpakt.

Mevr v d Ree

Super lekker vlees

Verpakt naar wens heel handig

Bij mij ga de levering niet altijd top

Jazker

Alice Barèl

Super bedrijf! Heerlijk mals vlees. Keurig verpakt en bezorgd.

Erg smakelijk vlees

Erg gemakkelijk