Jeroen Abraas

Prima ervaring. Snelle levering, goed verpakt product.

Dini Pratiwi

Goedkoop sensor lamp 👍

7,5

Philippe Bracke

Top!

Quick

C.A.M. Smit-Coenen

Mijn schoonzoon heeft lampen voor mij besteld

Vlot geleverd

Elisabeth Nusmeier

Snel en goed

Snelle levering en goed verpakt.

Peter Lameris

Deze was niet goed. Na het installeren van de dimmer bleven de lampen branden als ik de dimmer uit zetten. Daarom gebeld met de klantenservice. Als antwoord kreeg ik te horen dat ik maar even moest... Deze was niet goed. Na het installeren van de dimmer bleven de lampen branden als ik de dimmer uit zetten. Daarom gebeld met de klantenservice. Als antwoord kreeg ik te horen dat ik maar even moest googlen.
Na het te hebben gegoogled bleek het lekstroom te zijn. Maar niet een duidelijk antwoord hoe op te lossen. Toen ik vervolgens terug belde kreeg ik te horen dat ik maar even verder moest googlen. Echt totaal onverschillig. Ik heb inmiddels een bedrijf gevonden dat me wel goed wilde helpen en heb daar een nieuwe dimmer besteld die het meteen na instaleren goed doet zonder enig probleem van lekstroom. Ik zal dus niemand aanbevelen om ook maar iets bij jullie te bestellen door de hele slechte klantenservice. De dimmer die ik bij jullie besteld heb zal ik terug sturen en ik verwacht dan ook mijn geld terug.

Reactie Samelight.nl:

Een goedemiddag,
Een goedemiddag,
Jammer om te zien dat u het verhaal verdraait. Ik gaf in het telefoongesprek direct aan dat u last heeft van lekstroom als de ledlampen blijven branden. Er zijn duizenden mensen die dit probleem vanwege een incorrecte installatie en daarom gaf ik aan dat u het beste kon googlen voor een oplossing omdat wij niet kunnen zien waar uw installatie foutief is aangesloten.
Wij verkopen deze dimmer al jaren zonder enige problemen en ik heb ook aangegeven dat u deze retour kunt sturen.
Francois

Henk Boeijink

Correct afgehandeld

Directe levering

GUY MARION

Snelle en verzorgde levering

Degelijk materiaal

Peter31

Snelle en perfecte levering!

Product voldoet volledig aan beschrijving

Hubert van Weyde

Werk prima