Ben heel erg te spreken over dit bedrijf en product.

Wat vindt u van de producten zelf?

Ben er heel blij mee, slaap lang achterelkaar wat heel fijn is.
Heb mijn broer ook bij jullie aangeprezen die is ook heel blij.

Ja, wat er staat dat krijg je een 10 wat mij betreft.

Ik heb er een goede ervaring mee

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik heb een flesje Sambrosa gekocht maar ben geschrokken van het feit dat er het middel doxylamine in zit, over dit middel staan op internet voornamelijk negatieve berichten. Dus gebruik het middel niet meer, helaas.

niet speciaal gemerkt, gewoon goede service

Reactie Sambrosa Care:

Bedankt voor uw review.
Op onze website en op het etiket staat duidelijk vermeld dat er Doxylamine inzit.
Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen zodat wij u het een en ander konden toelichten.

Ging prima

Geweldig

Sambrosa original

Tot nu toe posetief

Sambrosa. Orgeneel

Nog niet

H. Bloemen

Ik vind het een zeer prettig bedrijf, als je iets bestelt is het meestal de volgende dag in huis.
Voor vragen zijn ze makkelijk te bereiken en uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Wat vindt u van de producten zelf?

Het product gebruik ik al enige tijd. Soms helpt het met het doorslapen en soms ook helemaal niet. Dan stop ik maar weer even met het innemen van het product.

Ja zoals ik al eerder schreef...ze zijn telefonisch makkelijk te bereiken en ze zijn aan de telefoon heel vriendelijk en altijd genegen je te helpen.

Wout Spruijt

Geweldige service. Had het verkeerde product besteld. Kon het terugzenden en kreeg mijn geld terug. Vanuit Sambrosa Care kwam daarna zelf het voorstel om een aantal monsters toe te sturen om het...

Wat vindt u van de producten zelf?

Eerst Sambrosa Original, maar de daarin aanwezige stof doxylamine verergert restless legs bleek later. Nu wordt Sambrosa Natural getest want daarin zit geen doxylamine

Service en klantgerichtheid.

Heel goed

Snelle service

Edith Davelaar-Visser

Uitstekende en persoonlijke service

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik gebruik Sambrosa Original al vele jaren en daardoor slaap ik altijd heerlijk

Goede persoonlijke service en altijd snelle levering. Het product doet wat het belooft