Prima en zeer snelle levering

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa sap om snel in te slapen

Nogmaals zeer snelle levering

Heel correct. Snelle verzending van 't product.

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa melatonine: 't is niet gemakkelijk om de in te nemen hoeveelheid te bepalen.Ik heb dit flesje 1 week gebruikt: avondlijks div. hoeveelheid: varieërend van een half -tot- iets meer. Toch werd ik rond 5 u. wakker.
't Andere flesje:Sambrosa Original: eerste X een half schepje....ik sliep toch onrustig en had bijna de hele dag een zeer vreemd gevoel in mijn hoofd.Licht duizelig ;Afwezig v.h. Nu.Ik voelde me "niet meer normaal",was bang dat 't niet meer weg zou gaan.
Nu neem ik hiervan een schep-puntje s'avonds. Ik slaap heerlijk in , maar ben toch weer rond 5 u.wakker, maar durf het dan niet meer in te nemen .Ik neem dan liever een Valdispert (extra sterk).
Kortom: ik weet nog niet goed hoe ermee om te gaan.
Met een vriendelijke groet :
M. van Meurs Krijgsman

Uitstekend

Sambrosa original
Fantastische product! Heb in tijden niet zo lekker geslapen. En wat ik helemaal geweldig vind is dat het niet verslavend werkt! Ik gebruik het nu al een aantal jaren en wat mij opvalt is dat je altijd dezelfde hoeveelheid nodig hebt dus dat is voor mij een goed teken. Veel andere slaaptabletten heb je steeds meer van nodig maar met dit echt niet. Verder vind ik de natuurlijke slaap die je hier mee hebt ook erg prettig!!!

Altijd duidelijke uitleg en eerlijke antwoorden.

Zeer goed

Erg goed, goede service

Wat vindt u van de producten zelf?

De producten doen wat er beweert wordt. Ik ben in overgang en slaap slecht. Dit helpt goed.

Prima, snelle service

Sambrosa

Heleen Beij

Heel goed, ik had een goed contact via chat.

Wat vindt u van de producten zelf?

Slaapzak origineel, een fantastisch product. Na maanden slapeloze nachten, weer lekker slapen. Geweldig!

De informatie.

Anne

Prima service

Sambrosa slaapdrank met doxylamine

Snelheid van levering, kwaliteit

Wat vindt u van de producten zelf?

Sleepjuice-bevalt goed. Het zet mijn gedachten stop.

Verzending en acties

Duurde ruim een week voordat ik het in huis had en ze konden bij navraag mijn bestelling niet vinden !

Lijkt redelijk te werken

Reactie Sambrosa Care:

Dank voor uw review.
Het klopt dat u er lang op heeft moeten wachten, dat betreuren wij ook. Dat had te maken met het feit dat Postnl er een chaos van heeft gemaakt.
Wij hebben geprobeerd erachter te komen waar het pakket was maar kregen ook geen informatie van Postnl. Hopelijk heeft u ondanks een vervelende start toch wel het gewenste resultaat ervaren.

Een zeer klantvriendelijk bedrijf!

Wat vindt u van de producten zelf?

Na zoveel jaren, slaap ik eindelijk!!!!!
Met de sambrosa Naturalis drank!!

De app mogelijkheid met de klantenservice werkt echt goed!