Snelle levering. .top!

Wat vindt u van de producten zelf?

Gebruik Sambrosa en bevalt erg goed

Snelle verzending!

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original: wij slapen er heerlijk op

Prima snelle levering!

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa originaliteit. Met 2 aan 3 ml slaap ik heerlijk. Was ik echt aan toe!!!

Karin

Redelijk goed. Ben een keer gebeld naar aanleiding van de proefverpakkingen die ik had besteld. Deze dame was duidelijk niet in voor een goed gesprek/discussie. Ze kapte het gesprek af en ik voelde...

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik vind het jammer dat de cbd producten niet te testen zijn. En de drankjes vind ik echt naar smaken. Ik gebruik nu de capsules waar ik erg tevreden over ben. Ook de verpakking is handig, het platte doosje.

Informatie is voldoende. Alleen werkt de website niet zo gemakkelijk op mijn mobiele telefoon. (Android)

Positief

Wat vindt u van de producten zelf?

Soms helpt het en vaak ook niet; ligt volgens mij aan de lichamelijke toestand van de inneemster

klantvriendelijk

Goede en snelle levering.

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original: de ene avond val ik snel in slaap en de andere avond niet. Ben net begonnen moet misschien nog wennen.

Alleen maar goede ervaringen

Door Sambrosa slaap ik beter

Makkelijk benaderbaar bedrijf

Duidelijke site, snelle levering.

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa Original. Erg blij met het product, zo slaap ik bijna iedere nacht goed.
Moet het wel een uur van tevoren innemen, en zorgen dat ik voldoende uren slaap krijg.

Christa

Prima snelle service

Wat vindt u van de producten zelf?

Werkt goed. ben er blij mee. Mijn nachten zijn rustiger

Erin

Super klantenservice en snelle levering.

Wat vindt u van de producten zelf?

Het product werkt helaas niet bij mij. Ik merkte dat ik er juist onrustig van werd, dan nachten voordat k het gebruikte. Jammer voor mij. De smaak vond ik niet lekker, maar is vaak met dingen die goed voor je zijn ;-)

Fijne service, natuurproduct