CornelisJ Ruissen

Positief. Klantgericht. Fijn hulp via telefoon

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original met doxylamine is het enige wat mij helpt te slapen ondanks tinnitus

Telefonisch consult

Angelique

Afgelopen maandag kwam ik via de chatfunctie in contact met een medewerker van Sambrosa. Doordat ik nog geen ervaring had met Sambrosa slaapdrank had ik best veel vragen. Al mijn vragen werden stuk...

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik heb de Sambrosa Original uitgeprobeerd. Tezamen met een 5 Mg melatomine pil slaap ik hier de hele nacht op door. Ik ben al maanden met mijn huisarts combinaties van slaapmiddelen aan het uitproberen om in slaap te komen en door te slapen. Dit is het eerste middel dat ervoor zorgt dat ik in slaap val, doorslaap en net zo belangrijk, in de ochtend niet vermoeid, duf, draaierig, verward of met hoofdpijn wakker wordt.

De mogelijkheid om via een chatbericht vragen te stellen is erg fijn. Ze geven binnen een minuut een reactie.

Snelle en correcte levering.

Sambrosa original

Snelle levering.

Sleepjuice. Werkt uitstekend.

Snelle levering.

C.Boon

het verbaasde wel negatief dat bij de 2e zending geen maatbekertjes toegezonden waren

slaapmiddel 300 ml werkt goed veroorzaakt wel een heel vieze nasmaak

Reactie Sambrosa Care:

Hartelijk dank voor uw feedback!
Maatlepels worden altijd los meegestuurd. Zo niet dan sturen wij alsnog eentje na.

Als heel positief ervaren

Wat vindt u van de producten zelf?

De Sambrosa Original, mijn man slaapt weer heerlijk na een lange tijd slecht geslapen te hebben. zelf heel veel baat bij de Cibdol Hydradol crème 2 x per dag een klein beetje te gebruiken op het gezicht en nu geen last meer van een droge huid zeer fijn product.

klantvriendelijk

Bea van twillert

Positief!

Goede ervaring mee

Informatie en begeleding is goed,

Tineke de Vogel

Hv

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik heb spijt van mijn aankoop! Ik dacht een natuurlijk middel te hebben gekocht maar bij nader inzien is het net zo gevaarlijk en schadelijk als andere slaapmiddelen. Ik had het beter moeten lezen op de website, ikheb me laten leiden door de eerstgenoemde ingredienten, de kruiden maar het werkzame middel is gewoon doxylamine! Pure misleiding dus! Deze handel zal snel aan het licht komen en dan worden verboden want voor dit middel geldt een verbod in Nederland!

J

Reactie Sambrosa Care:

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.
Jammer dat u ons misleidend vindt, omdat wij alles open communiceren.
Door de voorgeschreven dosering valt dit onder een voedingssupplement en heeft het al aan veel mensen mogen bijgedragen aan een goede nachtrust.

Classic

Prima goede service

Classic prima resultaat

Produkt wordt binnen 2 dagen verzonden.

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik gebruik de slaapdrank original.
Val wat eerder en rustig in slaap . Het produkt is wel wat aan de dure kant.