Geen klachten. Snelle levering

Wat vindt u van de producten zelf?

sambrosa slaapsap. Goed product. Ik kan weer doorslapen dankzij Sambrosa.

CornelisJ Ruissen

Positief. Klantgericht. Fijn hulp via telefoon

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original met doxylamine is het enige wat mij helpt te slapen ondanks tinnitus

Telefonisch consult

Angelique

Afgelopen maandag kwam ik via de chatfunctie in contact met een medewerker van Sambrosa. Doordat ik nog geen ervaring had met Sambrosa slaapdrank had ik best veel vragen. Al mijn vragen werden stuk... Afgelopen maandag kwam ik via de chatfunctie in contact met een medewerker van Sambrosa. Doordat ik nog geen ervaring had met Sambrosa slaapdrank had ik best veel vragen. Al mijn vragen werden stuk voor stuk beantwoord. Daarnaast bood de medewerker mij een proefverpakking aan zodat ik de werking zelf kon ervaren. Dinsdag had ik deze al in huis! Diezelfde avond heb ik 2ml Sambrosa Original tezamen met een 5mg Melatomine pil genomen en heb ik voor de eerste keer in maanden een nacht mogen doorslapen! Woensdagmiddag heb ik meteen een 300 ml fles besteld. Deze zou eigenlijk pas maandag (ivm Koningsdag) geleverd worden maar na opnieuw via chatbericht uitgelegd te hebben dat ik op vakantie ga kreeg ik mijn bestelling alsnog vandaag (donderdag) geleverd. Wat een service!!

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik heb de Sambrosa Original uitgeprobeerd. Tezamen met een 5 Mg melatomine pil slaap ik hier de hele nacht op door. Ik ben al maanden met mijn huisarts combinaties van slaapmiddelen aan het... Ik heb de Sambrosa Original uitgeprobeerd. Tezamen met een 5 Mg melatomine pil slaap ik hier de hele nacht op door. Ik ben al maanden met mijn huisarts combinaties van slaapmiddelen aan het uitproberen om in slaap te komen en door te slapen. Dit is het eerste middel dat ervoor zorgt dat ik in slaap val, doorslaap en net zo belangrijk, in de ochtend niet vermoeid, duf, draaierig, verward of met hoofdpijn wakker wordt.

De mogelijkheid om via een chatbericht vragen te stellen is erg fijn. Ze geven binnen een minuut een reactie.

Snelle en correcte levering.

Sambrosa original

Snelle levering.

Sleepjuice. Werkt uitstekend.

Snelle levering.

C.Boon

het verbaasde wel negatief dat bij de 2e zending geen maatbekertjes toegezonden waren

slaapmiddel 300 ml werkt goed veroorzaakt wel een heel vieze nasmaak

Reactie Sambrosa Care:

Hartelijk dank voor uw feedback!
Maatlepels worden altijd los meegestuurd. Zo niet dan sturen wij alsnog eentje na.

Als heel positief ervaren

Wat vindt u van de producten zelf?

De Sambrosa Original, mijn man slaapt weer heerlijk na een lange tijd slecht geslapen te hebben. zelf heel veel baat bij de Cibdol Hydradol crème 2 x per dag een klein beetje te gebruiken op het... De Sambrosa Original, mijn man slaapt weer heerlijk na een lange tijd slecht geslapen te hebben. zelf heel veel baat bij de Cibdol Hydradol crème 2 x per dag een klein beetje te gebruiken op het gezicht en nu geen last meer van een droge huid zeer fijn product.

klantvriendelijk

Bea van twillert

Positief!

Goede ervaring mee

Informatie en begeleding is goed,

Tineke de Vogel

Hv

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik heb spijt van mijn aankoop! Ik dacht een natuurlijk middel te hebben gekocht maar bij nader inzien is het net zo gevaarlijk en schadelijk als andere slaapmiddelen. Ik had het beter moeten lezen... Ik heb spijt van mijn aankoop! Ik dacht een natuurlijk middel te hebben gekocht maar bij nader inzien is het net zo gevaarlijk en schadelijk als andere slaapmiddelen. Ik had het beter moeten lezen op de website, ikheb me laten leiden door de eerstgenoemde ingredienten, de kruiden maar het werkzame middel is gewoon doxylamine! Pure misleiding dus! Deze handel zal snel aan het licht komen en dan worden verboden want voor dit middel geldt een verbod in Nederland!

J

Reactie Sambrosa Care:

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.
Jammer dat u ons misleidend vindt, omdat wij alles open communiceren.
Door de voorgeschreven dosering valt dit onder een voedingssupplement...
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.
Jammer dat u ons misleidend vindt, omdat wij alles open communiceren.
Door de voorgeschreven dosering valt dit onder een voedingssupplement en heeft het al aan veel mensen mogen bijgedragen aan een goede nachtrust.

Classic

Prima goede service