Melissa

Professioneel bedrijf. Snelle keurige levering van producten . Goed te volgen met track and trace

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original : slaap sneller in en bij wakker worden s nacht ook sneller weer inslapen

Snelle goede levering . Duidelijk website en je kunt nog gewoon een medewerker telefonisch te spreken krijgen . Top

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa gekocht voor een client

Snel geleverd

Ik heb slaapsap gekocht. Doordat de site het niet goed deed verliep de aankoop minder goed. Ik werd gebeld door uw bedrijf. Dit gesprek verliep erg positief. U kwam als positief bedrijf over. Ook... Ik heb slaapsap gekocht. Doordat de site het niet goed deed verliep de aankoop minder goed. Ik werd gebeld door uw bedrijf. Dit gesprek verliep erg positief. U kwam als positief bedrijf over. Ook vond ik de afhandeling positief .

Wat vindt u van de producten zelf?

Slaapsap. We hadden in het verleden sleep suice. Volgens ons is slaapsap precies hetzelfde als sleep suice. Het bevalt prima.

Reactie Sambrosa Care:

Hartelijk dank voor uw feedback!
Hartelijk dank voor uw feedback!
Er zijn de laatste tijd wat storingen geweest. Heel goed dat u contact met ons heeft opgenomen zodat wij het konden oplossen. Wij streven ernaar om snel en accuraat te handelen.

Een aanrader. Ik slaap weer heerlijk

Wat vindt u van de producten zelf?

Super product, ik slaap weer lekker ondanks de hitte

Erg vriendelijk personeel aan de telefoon

Reactie Sambrosa Care:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn om te horen dat u baat heeft van ons product.
In de vakantietijd worden orders die op werkdagen voor 12.00 uur binnenkomen verwerkt en verstuurd.

Margreet Bakker

Dit is mijn eerste bestelling. Kwam keurig op tijd.

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa Original. Ik slaap er goed op.

Positief, snelle levering

Wat vindt u van de producten zelf?

Erg fijn, meestal slaap ik nu wat beter

M.A.M. Bakker

Werkt goed.
Diepe slaap, wordt zwaar wakker worden

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa werkt goed, maar vind het walgelijk innemen, is het niet in capsule vorm?

Moon

Uitstekende service: direct geleverd, prima verzorgd!

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original: doet wat het belooft; ik heb geslapen als een os, zonder versufd wakker worden; ik was weer als nieuw ;D

Service

Uitstekend