Gitta van der Kuil

Een heel prettig bedrijf, goede klantenservice, snelle levering, duidelijke informatie zodra ik met vragen over het product mail.

Wat vindt u van de producten zelf?

Slaapsap werkt heel erg goed. Ik heb al diverse producten geprobeerd om mijn nachtrust te verbeteren, maar niets werkte tot nog toe. Dankzij dit slaapsap is dat nu veranderd en slaap ik eindelijk... Slaapsap werkt heel erg goed. Ik heb al diverse producten geprobeerd om mijn nachtrust te verbeteren, maar niets werkte tot nog toe. Dankzij dit slaapsap is dat nu veranderd en slaap ik eindelijk weer goed in en door. Wat een verademing!

Hele snelle reactie na informatieverzoek en snelle levering bestelling.

Annelies

Snelle levering!

Wat vindt u van de producten zelf?

Eindelijk een product waar ik op doorslaap!

Liesbeth

Sambrosa original,bevalt goed

Wat vindt u van de producten zelf?

Gebruik ik al jaren en is ook heel goed

Goede en snelle bezorging

Wat vindt u van de producten zelf?

Slaapsap doet bij mij niks, vind ik slap. Echter de sambrosa sleepjuice original is super! Slaap goed in en door en word uitgerust wakker. Let op de dosering, pak niet teveel.

Heb mijn halve team, ik werk op de spoed eisende hulp, al via jullie site de sambrosa sleepjuice original laten bestellen! Iedereen is super tevreden! Er volgen nog meer iig, dus maak goede reclame... Heb mijn halve team, ik werk op de spoed eisende hulp, al via jullie site de sambrosa sleepjuice original laten bestellen! Iedereen is super tevreden! Er volgen nog meer iig, dus maak goede reclame voor jullie

Zeer goed, denken met je mee

Wat vindt u van de producten zelf?

sambrosa slaapdrank original , helpt de ene keer wel en de andere keer niet of minder, maar
heb het idee dat ik er rustiger van word en als ik wel slaap vaster en beter slaap

na het proefmonster werd er gevraagd of en hoe het werkte, dat ging bij mij niet zo als het zou moeten
er werd mee gedacht hoe het anders zou kunnen en er nog een paar proefmonsters opgestuurd om het wat langer
te kunnen proberen, na aanleiding daar van besloten om het toch te bestellen en verder te gebruiken

pierre sprangers

Communicatie prima, zowel per telefoon m e-mail en post

Wat vindt u van de producten zelf?

Sleepjuice Original. Heeft niet gewerkt. Na 2 weken gestopt.

nee.

Marije

Een prima bedrijf. Er werd snel gereageerd op mijn vragen. Ik heb contact gehad met een heel vriendelijke dame die echt met mij mee dacht. Ook de levering is vlot.

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik gebruik dit al jaren naar volle tevredenheid. Sommige periodes gaat het slapen prima, soms gaat het slecht. Ik vind het ideaal om dan dit slaapmiddel te nemen. De dosering komt wel precies. Neem... Ik gebruik dit al jaren naar volle tevredenheid. Sommige periodes gaat het slapen prima, soms gaat het slecht. Ik vind het ideaal om dan dit slaapmiddel te nemen. De dosering komt wel precies. Neem ik teveel, dan ben ik duf, maar inmiddels weet ik precies hoeveel ik moet hebben om op te kunnen slapen.
Een keer had ik een slaapmiddel bij een drogist gekocht van Sambrosa, ik dacht dat het precies dezelfde was, maar dit bleek niet de Original te zijn, deze deed voor mij niets.

R.van Asselt

Erg goede ervaring. Snelle levering, goed bereikbaar, duidelijke informatie.

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik bestel de Original en ik zou niet anders meer willen. Geen slapeloze nachten meer!

De klantenservice is uitstekend! Ik kan altijd met mijn vragen terecht. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Er is altijd tijd voor even een praatje. De tips die ze geven daar kan ik echt wat... De klantenservice is uitstekend! Ik kan altijd met mijn vragen terecht. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Er is altijd tijd voor even een praatje. De tips die ze geven daar kan ik echt wat mee!
Ik zou zeggen ga er mee door!

Jels

Zeer goede ervaring. Direct antwoord op de vragen. Snelle verzending. Goed product.

Wat vindt u van de producten zelf?

Heel goed. Gebruik al jaren en word uitgerust wakker.

Zeer goede, vriendelijke en snelle beantwoording van eventuele vragen.