8.5/10

Bakker

Ik ken het bedrijf niet maar de service en dienstverlening is uitstekend. Product werd netjes op tijd geleverd, netjes een bevestiging ontvangen per mail. Product was netjes verpakt en voorzien van...

Wat vindt u van de producten zelf?

Het product werkt echt! Meestal met die kruiden drankjes is de werking niet zo, maar na een half uur word je wat suf en binnen een uur slaap je heerlijk. Normaal slaap ik maar 5 of 6 uurtjes, maar nu echt 8 uur aaneengesloten. Je moet wel goed opletten dat je de dosis hanteerd anders ben je de volgende dag wel suf en heb je last van hoofdpijn. Ik zou dit product zeker aanraden als je niet goed kunt slapen.

Het product werkt echt goed.

Zeer positief, persoonlijke benadering, direct contact opnemen igv een vraag, top service vind ik het

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik heb ervaring met sambrosa original om te slapen en ben zelf zo enthousiast dat ik al diverse mensen in mijn omgeving er ook mee heb geholpen. Iedereen slaapt erop als een roosje

Vooral zo doorgaan

Prima ervaring

Wat vindt u van de producten zelf?

Product gebruik ik al heel lang met goede resultaten

Lang weg geweest nu weer via hun weer gekocht

goed !

de snelle levering

Yvonne

Prima bedrijf, fijn dat je de kans krijgt om een gratis monster te proberen

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original. Werkt erg goed, ik val binnen half uur in slaap, heerlijk!
Niet elke dag gebruiken, dan treedt volgens mij gewenning op. Maar voor 2 a2 keer per week heel fijn spul

Werkt perfect

Snel en accuraat

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa care original heeft op mij een goede uitwerking. T zet mijn gedachten een beetje stil.

Snelheid van levering

Ben zeer tevreden, na het aanvragen van een sample werd er niet op aangedrongen om het artikel te kopen.

Wat vindt u van de producten zelf?

Ik gebruik Sambrosa Original. Ik heb het idee dat het de ene keer beter werkt dan de andere keer. Ben nog aan het uit testen of ik iets meer moet gaan gebruiken.

Snelle service

Melissa

Professioneel bedrijf. Snelle keurige levering van producten . Goed te volgen met track and trace

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa original : slaap sneller in en bij wakker worden s nacht ook sneller weer inslapen

Snelle goede levering . Duidelijk website en je kunt nog gewoon een medewerker telefonisch te spreken krijgen . Top

Wat vindt u van de producten zelf?

Sambrosa gekocht voor een client

Snel geleverd