Kwaliteit
Prijs
Communicatie

Sportcentrum Balili

De Covik BV

Korte lijnen , afspraken nakomen.

Linda/Derksen Stukadoors

Eindelijk een bedrijf zonder wollig verhaal. Sales Wizzard geeft een duidelijke uitleg en maakt heldere afspraken.

ADD Nederland

Eindelijk een website bouwer die mee durft te participeren op resultaat.
Saleswizard durft informatie te delen zodat wij zelf ook kunnen zorgen dat we beter gevonden worden.
Ze staan...
Eindelijk een website bouwer die mee durft te participeren op resultaat.
Ze staan altijd klaar met een antwoord en advies na een vraag

Aannemersbedrijf G. van der Meijden

Echt super goede samenwerking!

meedenken met mijn bedrijf.

gelijk actie na contact over aanpassingen, vragen e.d.

al na 1,5 maand na nieuwe website al op de 1...
Echt super goede samenwerking!

meedenken met mijn bedrijf.

gelijk actie na contact over aanpassingen, vragen e.d.

al na 1,5 maand na nieuwe website al op de 1 zoekpagina google.

Benamar Advocaat

Ik ben erg tevreden met de geleverde producten. Een mooie website die erg snel stijgt in de zoekmachines met alles erop en eraan. De mensen zijn erg vriendelijk en de begeleiding is uitstekend. Al... Ik ben erg tevreden met de geleverde producten. Een mooie website die erg snel stijgt in de zoekmachines met alles erop en eraan. De mensen zijn erg vriendelijk en de begeleiding is uitstekend. Al met al een aanrader.

tuinontwerp-webshop.nl

Tweede keer dat ik een website laat maken door saleswizard, erg tevreden met mijn andere website. Vriendelijk en professioneel personeel, wat met je meedenkt, en goed bereikbaar is.

Bosvelt & Haisch dak en isolatietechniek

Snel, duidelijk, resultaat en niet te duur

Boddeke haarden, kachels & schouwen

Saleswizard is een net bedrijf die levert wat ze zeggen. Wij zijn zeer positief over de behaalde resultaten, terwijl de site nog niet eens een jaar online is. Zeker een aanrader!

Vordering-verkopen.nl

Praktisch en oplossingsgericht. Snel en goed werk.