Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Schoonmaakbedrijf Waalre

Mooie krachtige website gerealiseerd die ook goed tot recht komt op tablet, smartphone etc.

Character Media

Bij Sales Whizzard begrepen ze meteen waar ik naar zocht. Professionaliteit, direct contact en snelle actie. In korte tijd hebben ze een hoogwaardige en creatieve site voor ons uit de grond... Bij Sales Whizzard begrepen ze meteen waar ik naar zocht. Professionaliteit, direct contact en snelle actie. In korte tijd hebben ze een hoogwaardige en creatieve site voor ons uit de grond gestampt.
Het eindresultaat is een mooie website die voor meer klanten zorgt en een zeer professionele uitstraling heeft. Bovendien staan ze ook na aanlevering voor je klaar met advies en technische hulp. Niets dan lof! Henk Harding Media Directeur Character Training

Marco D-tac

Goede bereikbaarheid
vriendelijke medewerkers

Evelien

Blij kennis te hebben mogen maken met de mensen van Sales Wizard.
Blij kennis te hebben mogen maken met de mensen van Sales Wizard.
Kennis van zaken en duidelijke communicatie, geen verlies van tijd door korte lijnen en de bereidwilligheid echt te willen helpen en dat stopt niet bij de afgenomen diensten.
Zonder meer een aanrader!

De watermolen

Duidelijke prijsafspraken en goed resultaat !

4standin

Snelheid
Service
Eerlijkheid
Professioneel
Staan altijd klaar voor je .
Website optimalisatie
Website beheer

Trosh & Partners BV

Het omzetten van de wensen in een product en het actief meedenken.

Cornelissen installatietechniek

Korte lijnen. Goed advies. Meedenken met de klant.

Yvonne

Goede communicatie, korte lijnen. Vriendelijk personeel.

Veldhuizen trappen

Goed en deskundig advies.
Goede resultaten