Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Philipse Sign Trading

Open en transparant werken. Meedenkend naar passend oplossingen, in ons geval product variatie berekeningen op maat maken. Het eindresultaat mag er zijn. Complimenten aan de mensen van Sales Wizard.

SchuldenPlan

Out of the box denken. Dus niet je concurrent kopiëren maar nieuwe wegen vinden om personen naar je website te krijgen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlot bedrijf dat weet waar men over praat. De medewerkers zijn direct benaderbaar en leveren een product wat je van een dergelijk bedrijf mag verwachten.

4standin

Positieve punten van het bedrijf ( Saleswizard ) Na lange tijd zoeken naar een Marketingbedrijf die echt zijn afspraken na kwam , heb ik uiteindelijk Saleswizard gevonden , waar ik tot op heden zeer... Positieve punten van het bedrijf ( Saleswizard ) Na lange tijd zoeken naar een Marketingbedrijf die echt zijn afspraken na kwam , heb ik uiteindelijk Saleswizard gevonden , waar ik tot op heden zeer tevreden over ben . Alles wat wij in het ontmoetingsgesprek hebben besproken zijn ze nagekomen ! Het is een betrouwbaar , goed , en serieus bedrijf , daarnaast zijn de medewerkers erg behulpzaam bij vragen en of medewerking van van alles wat er met marketing te maken heeft . Saleswizard is echt een aanrader qua afspraken en medewerking.

Bouw & Onderhoudsbedrijf Dubru

Sales wizard hebben wij ervaren als een erg prettig bedrijf. Heeft onze website : www.bouwbedrijfdubru.nl heel snel online gezet. Zelf de teksten hebben ze voor ons geschreven.

Niet...

Niet alleen is de website mooi geworden, ook is onze website erg goed te vinden via google en hebben wij al veel nieuwe klanten te danken aan onze nieuwe website.

Hier willen wij Saleswizard hartelijk voor bedanken.

Bouw & Onderhoudsbedrijf Dubru

Vincent B-life montage BV

Kennis van zaken omtrent webdesign en vindbaarheid

Marco

Fijne omgang, kennis van zaken.

Van Huigenbos bedrijfskleding

Open, eerlijk en komen echt hun afspraken na. Het is toch een product waar niet iedereen verstand van heeft maar er word de tijd voor je genomen om je zo te begeleiden en je vragen te beantwoorden.

Bee Pee hout bouw

Sales Wizard heeft voor ons een goed vindbare website gebouwd waarbij wij onze identiteit hebben kunnen behouden.

Sfeervol buitenleven

Saleswizard denkt heel goed mee met name de tijd nemen om de klant beter te helpen, naar de wensen luisteren!
Professioneel personeel wat in begrijpbare taal je te woord staat.
Ga zo door!