Lieuwe Krol | Connactief

Salesfeed heeft me uitstekend geholpen inzicht te krijgen in mijn online performance en is ook de brug geweest naar nieuwe klanten. Van mijn klanten krijg ik dezelfde feedback terug over het gebruik... Salesfeed heeft me uitstekend geholpen inzicht te krijgen in mijn online performance en is ook de brug geweest naar nieuwe klanten. Van mijn klanten krijg ik dezelfde feedback terug over het gebruik over Salesfeed en de gesprekken over de inzichten die Salesfeed levert hebben voor een verdieping van de klantrelatie gezorgd.

Zeer toegankelijk en klantvriendelijk. Denken mee met de klant.

Ik vind dat de Salesfeed website wel iets meer heldere info mag geven over gebruik (tutorials) en interessante cases, en toepassingsmogelijkheden in het bijzonder en ontwikkelingen in de B2B... Ik vind dat de Salesfeed website wel iets meer heldere info mag geven over gebruik (tutorials) en interessante cases, en toepassingsmogelijkheden in het bijzonder en ontwikkelingen in de B2B marketing in het algemeen

Esther Wind - WM2O

Een zeer prettige samenwerking. Goed contact, vriendelijke mensen

Over het algemeen een snelle reactie op mails. Telefonisch zeer goed bereikbaar.

Jelle Althuizen / Leadbouwers

Leadbouwers is partner van SalesFeed. SalesFeed is zeer waardevolle B2B automation software. Al onze klanten met een B2B doelgroep maken er gebruik van. Het rendement is zonder uitzondering zeer... Leadbouwers is partner van SalesFeed. SalesFeed is zeer waardevolle B2B automation software. Al onze klanten met een B2B doelgroep maken er gebruik van. Het rendement is zonder uitzondering zeer goed, zowel voor kleine als grote bedrijven.

SalesFeed herkent veel bedrijven; dit in tegenstelling tot andere (internationale) B2B automation software.

SalesFeed heeft veel toepassingen. Het instellen van bijvoorbeeld triggers is voor de meeste van mijn klanten nog lastig. Dit mag intuïtiever.

Accurate herkenning van bedrijven en vriendelijke klantenservice.

Zorgvuldige software, denken in oplossingen.