Je aankoop wordt beschermd

Berg

Wij hebben bij Refurbished IPhone Shop een refurbished IPhone 6-64GB gekocht. De reden dat wij kozen voor dit bedrijf is dat de garantietermijn relatief lang is en de toestellen geleverd worden met...

Prima!

Erg goede en flexibele klantenservice

Marian van der velde

Tot nu toe geen klachten, goede informatie en daardoor tot nu toe geen vragen en of opmerkingen!

Prijs-kwaliteitverhouding

Nog geen mening over, moet bestelling nog binnen krijgen.

Goed, snelle levering en reparatie

Snelheid, gemak

Carl

Zeer tevreden. Snelle bezorging!

Goed, kan iets beter.

Snel, zo goed als nieuw.

Fadul Hakim

Mijn ervaring beschrijf was heel goed

Prijs-kwaliteitverhouding

Een goed product voor een prima prijs

geloofwaardigheid

Redelijk goed

Tips

De kwaliteit is niet zo heelgoed want ik heb geen nieuwe batterij ontvangen. Voor de rest duurde het lang voordat ik mijn telefoon terug kreeg van de reparatie.

Reactie SalePlus.nl:

Bedankt voor uw feedback.

Refurbished-iPhone.shop vervangt standaard van iedere iPhone de accu. Daarnaast geven wij 3 maanden garantie op de accu en 3 jaar garantie op de rest van het toestel, zodat u er zeker van bent dat u langdurig plezier zal hebben van uw aankoop.
In uw geval hebben we de accu zelfs nog gratis vervangen na de garantieperiode van 3 maanden. Dat de reparatie langer heeft geduurd dan normaal komt omdat u was vergeten om uw iCloud account uit te loggen, waardoor wij het toestel niet konden testen.
Gelukkig hebben wij het toestel uiteindelijk gratis voor u gerepareerd, uitgebreid kunnen testen en weer retour gestuurd.

Ervaring was goed

Prijs-kwaliteitverhouding

Prijs was marktconform, kwaliteit was boven verwachting.

Tips

Garantie termijn van 36 maanden.

Ik heb een goede ervaring gehad.
Het bestellen ging gemakkelijk en snel.

De prijskwaliteitverhouding is prima

Ga vooral zo door

Lage prijzen

Greetje Naaijer

Ik had de bestelling 's middags gedaan en de volgende dag al netjes in huis. Precies zoals ook vermeld staat op de site.
Netjes verpakt, kortom hele goede service.

Prijs-kwaliteitverhouding

De prijs is uitstekend, ik had de oordopjes veelal duurder gezien bij andere bedrijven. Ook gewoon netjes in een doosje verpakt. Ik was al bekend met de oordopjes van Apple dus weet ik dat de kwaliteit uitstekend is.

Geen.

Snelle levering.