Bij het eerste contact al direct een goed gevoel.

Artikelen aangaande de watersport kun je op diverse plaatsen kopen maar meestal blijft het bij zo'n internetwinkel met alleen versturen, bij Sailspecials heb je te maken met iemand die zelf zeilt en weet wat je nodig hebt dus geeft ook adequaat advies.

Marja

Snel, duidelijk leuk een persoonlijk berichtje bij t pakker.

Persoonlijk bericht bij pakker ingeslotem. Snelle levering.

rudolf deckx

Zeer goed

jullie kennis

Paul Konijnenburg

Bestelling en betaling zijn goed verlopen.

Duidelijke mail over bezorging. Toen het artikel bezorgd werd, zat er een hand geschreven bedank kaart bij ! Leuk !

Hanneke Sanderink

Snelle levering.

Slecht dat er staat geen verzendkosten vanaf 50 euro maar ik bij bezorgopties alleen opties kan aanvinken die me geld kosten. Dat werd een avond levering maar pakket...

Reactie Sailspecials:

Beste Hanneke, Dankjewel voor je review. Fijn dat alles snel binnen was. Het bleek inderdaad dat we de lampjes per brievenbuspakket konden verzenden en dat vinden veel mensen prettig omdat ze dan niet thuis hoeven te zijn. De 1 euro die je betaald hebt voor de verzending storten we alsnog retour op je rekening. Veel plezier van de lampjes! Aart Jan Klok - Sailspecials

Henk Janssen

1ste keer wat besteld .
Op zondag besteld en dinsdag al binnen zeer tevreden.

De snelle levering en goede afhandeling.

Jack Louwes

Snelle service, volgende dag nanopresso al in huis, in cobinatie met de nespresso adapter gekocht, jullie waren de voordeligste aanbieder. Geleverd met handgeschreven bedank kaartje, heel attent

Prijs
Attent bedank kaartje

R.Brusik

Snelle levering, netjes verpakt

Peter

Ik bestelde een duivelsklauw die ik snel nodig had.

Ik was net even te laat met mijn bestelling om in aanmerking te komen om mijn bestelling de volgende dag te ontvangen. Ik heb Aart Jan toen een email geschreven en hij heeft mijn bestelling persoonlijk op de post gezet zodat hij op tijd aankwam!

Snelle en goede levering

Goede en duidelijke website