Kaeso de Jager

Overzichtelijke website, goed product en snelle levering

Goede kwaliteit
Uitstekende communicatie

Site werkt makkelijk. Alleen jammer dat de produktfoto niet up to date was. Ik twijfelde eerst om een bepaald artikel te bestellen, omdat ik uitgaande van de foto dacht dat er een oudere versie...

De filmpjes bij het product zijn handig. Suggesties voor soortgelijke artikelen laten zien. Aanbeveling van het artikel is handig. Mooie korting bij aanmelding voor nieuwsbrief. Snelle levering. Levering op PostNL afhaalpunt is heel fijn.

Jan

Een bestelling gedaan via internet

Een persoonlijk briefje

Dhr N Dekkinga

Super

erg fijn geholpen en snel leuk een kaartje met veel pleZier er bij

Henk-Jan

Kadootje voor een zeilfanaat gekocht.

Overzichtelijke site, geen verrassingen. vlotte bezorging conform afspraak.

Purchased parts arrived exactly as described, well packed, delivery as promised to UK. All good!

Did everything as promised, Will be using them again. Sensible delivery costs to Scotland, even from Holland.

ABZ

Zeer positieve ervaring met Sailspecials. Makkelijk online te bestellen en de volgende dag op de door jou uitgekozen locatie op te halen!
Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb...

De mogelijkheid om achteraf te betalen. Zelf een bezorglocatie uitkiezen.
En wat zeker aanspreekt de persoonlijke benadering door het handgeschreven bedankkaartje van Ruud bij de bestelling. Erg leuk!!

Zoals altijd positief, snelle verzending, snelle reactie op vragen en meedenken obv een concrete vraag!

Communicatie en snelheid

Jan Piet Valk

Als een regelmatig terugkerende klant, ben ik er tevreden over het assortiment en de prijzen.

dialoog met Aard-Jan Klok

Erotrend