Geesterpoort vastgoed b.v

Ik ben ontzettend blij met mijn gaskachel en bevalt uitstekend in mijn camper een aanrader voor mensen met caravans en campers.

Dank je voor jouw persoonlijke card. Ruud.

Baspa

Prima assortiment, erg goede service, snelle response van klantenservice!

Snelle response igv vragen

Goede ervaring, makkelijk online bestellen en op bepaalde locatie volgende dag geleverd en leuke aanbieding

Persoonlijk bedankkasrt

Peter uit Lisse

Zeer klantvriendelijk en levert uitmuntende garantie !

Bij Sailspecials een zonnepaneel gekocht en als tweede paneel op mijn camper geplaatst. Helaas begaf dit paneel het al snel. Omdat onduidelijk was waar de oorzaak van het probleem lag heeft Sailspecials aangeboden om voor beide panelen gratis een nieuw exemplaar aan te bieden, ondanks dat ik slechts één exemplaar bij Sailspecials heb aangeschaft. Dit is garantie van een niveau wat je maar zelden tegen komt. In een woord: GEWELDIG.

Elke levering is snel, en ben uitermate tevreden.

Peter Slot

Artikel keurig geleverd. Mankeerde niets aan .

Lijkt een bedrijf gerund door enthousiaste zeilers ! Leuk ook dat bij de mails steeds leuke filmpjes worden gevoegd. Zo blijf ik kijken naar sailspecials en dus naar de aanbiedingen !

Aubly André

1ste keer maar zeker niet de laatste. Zeer snelle afhandeling. Goede prijzen en een handgeschreven bedankt kaartje. Fijn bedrijf voor herhaling vaatbaar.

Goedkoopste op de markt voor een bepaald product. Zeer snelle levering. Woensdag avond besteld en betaald en vrijdag geleverd. Kan niet vlugger.

Leo,maastricht

Eerste keer iets besteld , meteen schot in de roos !
Mooi op tijd geleverd !

Goed omschreven het product , zelfs incl. filmpje !

Top dat jullie naar mijn feedback hebben geluisterd en direct op de website hebben aangepast naar ma-vr besteld morgen in huis.

Jullie zijn een bedrijf dat luisterd naar de klant. Heel mooi!