Peter uit Lisse

Zeer klantvriendelijk en levert uitmuntende garantie !

Bij Sailspecials een zonnepaneel gekocht en als tweede paneel op mijn camper geplaatst. Helaas begaf dit paneel het al snel. Omdat onduidelijk was waar de oorzaak van het probleem lag heeft Sailspecials aangeboden om voor beide panelen gratis een nieuw exemplaar aan te bieden, ondanks dat ik slechts één exemplaar bij Sailspecials heb aangeschaft. Dit is garantie van een niveau wat je maar zelden tegen komt. In een woord: GEWELDIG.

Elke levering is snel, en ben uitermate tevreden.

Peter Slot

Artikel keurig geleverd. Mankeerde niets aan .

Lijkt een bedrijf gerund door enthousiaste zeilers ! Leuk ook dat bij de mails steeds leuke filmpjes worden gevoegd. Zo blijf ik kijken naar sailspecials en dus naar de aanbiedingen !

Aubly André

1ste keer maar zeker niet de laatste. Zeer snelle afhandeling. Goede prijzen en een handgeschreven bedankt kaartje. Fijn bedrijf voor herhaling vaatbaar.

Goedkoopste op de markt voor een bepaald product. Zeer snelle levering. Woensdag avond besteld en betaald en vrijdag geleverd. Kan niet vlugger.

Leo,maastricht

Eerste keer iets besteld , meteen schot in de roos !
Mooi op tijd geleverd !

Goed omschreven het product , zelfs incl. filmpje !

Top dat jullie naar mijn feedback hebben geluisterd en direct op de website hebben aangepast naar ma-vr besteld morgen in huis.

Jullie zijn een bedrijf dat luisterd naar de klant. Heel mooi!

Ed van der Bruggen

Ondanks dat de bestelling via het internet verliep, liep alles als een trein. Dat is wel eens anders. Ik werd regelmatig via e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Precies op tijd (de...

Deze firma slaagt er in om een persoonlijke " touch" aan de transactie toe te voegen. Zelfs een handgeschreven kaart toegevoegd!
Een voorbeeld voor anderen!

JolandaO

Alles ging snel en correct, geen klachten.

Alles ging snel en correct, geen klachten.

Prima verlopen.
1 puntje van aandacht is de overvloed aan verpakkingsmateriaal.
Voor 2 rolletjes tape werd een doos gebruikt van ongeveer 15x40x20, die helemaal gevuld was met...

prima op tijd geleverd

Ian

Snelle correcte afhandeling!

Net als Coolblue een super leuk handgeschreven kaartje met een bedankje!