Dorhout Advocaten

Wat hebben wij een ontzettend mooie dag gehad! Schipper Cyrus en zijn vrouw Patricia doen er alles aan om de dag helemaal naar wens in te richten. Kennis van zaken, maar ook super gezellig.... Wat hebben wij een ontzettend mooie dag gehad! Schipper Cyrus en zijn vrouw Patricia doen er alles aan om de dag helemaal naar wens in te richten. Kennis van zaken, maar ook super gezellig. Daarnaast was ook de catering aan boord tot in de puntjes geregeld. Een echte aanrader dus!

De Jager Financieel BV te Harlingen

Wat een leuke middag hebben wij gehad. Eens een keer iets anders dan op kantoor zitten met de collega’s. Voor ons, onervaren zeilers, was dit een prachtige relaxte middag. De schipper gaf... Wat een leuke middag hebben wij gehad. Eens een keer iets anders dan op kantoor zitten met de collega’s. Voor ons, onervaren zeilers, was dit een prachtige relaxte middag. De schipper gaf enthousiast uitleg over het zeilen en de gastvrouw bracht ons lekkere hapjes en drankjes aan boord. Iedereen voorzien van een kleurtje werden we ’s avonds voor de deur van het restaurant ‘Omke Jan’ in Woudsend afgezet. Nogmaals bedankt voor de leuke middag!

Ben Hiddinga

Met veel genoegen denken we terug aan de prachtige zeiltocht afgelopen zaterdag. De gastvrijheid was groot, de verzorging uitstekend en met genoegen hebben we jullie liefde voor het schip mee... Met veel genoegen denken we terug aan de prachtige zeiltocht afgelopen zaterdag. De gastvrijheid was groot, de verzorging uitstekend en met genoegen hebben we jullie liefde voor het schip mee beleefd. En last but not least, zeer bedankt voor de foto reportage. Prachtig verzorgd gedaan. Dat geeft ons nog een mooie herinnering voor later. We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen!

Familie Olde Klieverik

Super gave Sunset cruise gehad, zeer gast vrij ontvangen en prima uitleg aan boord. Tijdens de cruise heerlijk genoten van een drankje en een hapje en gezwommen in het meer. Echt een aanrader, gaan... Super gave Sunset cruise gehad, zeer gast vrij ontvangen en prima uitleg aan boord. Tijdens de cruise heerlijk genoten van een drankje en een hapje en gezwommen in het meer. Echt een aanrader, gaan het zeker nog een keer herhalen!

Dhr. Laarakkers

Wij hebben in September een tocht met Sail Events Friesland gemaakt met onze redelijk grote familie. We zouden het iedereen aan kunnen raden! Er wordt slim meegedacht over de planning van het dagje... Wij hebben in September een tocht met Sail Events Friesland gemaakt met onze redelijk grote familie. We zouden het iedereen aan kunnen raden! Er wordt slim meegedacht over de planning van het dagje uit en er zijn veel handige opties beschikbaar qua ervaring aan boord. De bemanning weet wat ze doen. De natuur waar doorheen wordt gevaren is prachtig. De kajuit is ruim genoeg om bij een incidenteel buitje droog te blijven, en comfortabel ingericht. We hopen snel weer aan boord te zijn!

Mark Schaedel

You guys are amazing. It really was a dream come true and better than i even expected. The trick will be to maintain this level of personal connection when you are wildly successful. I can’t wait to... You guys are amazing. It really was a dream come true and better than i even expected. The trick will be to maintain this level of personal connection when you are wildly successful. I can’t wait to sail with you again.