Saffraan

Robbert van Alphen de Veer

Ik koop al jaren hier saffraan. Zeer tevreden. Goede kwaliteit en snel geleverd. In de supermarkt vaak niet te krijgen en pas op voor inferieure kwaliteit! Mooi glazen potje om het in te bewaren!

Kwaliteit en snelle levering

Maarten v/d Sluijs

Goed en snel

Volgende dag bezorgd zoals beloofd

G.b.

Mark Endlich

Top! Goeie kwaliteit en prijs!

Kwaliteit

M. V.

Bestelling netjes op tijd geleverd

netjes en op tijd geleverd

Veel te zware en grote potten voor de inhoud. Graag keuze hoe de saffraan wordt verpakt. Dit past helemaal niet in mijn keukenlade. Bij gebruik van piepschuim chips graag vermelden bij welke... Veel te zware en grote potten voor de inhoud. Graag keuze hoe de saffraan wordt verpakt. Dit past helemaal niet in mijn keukenlade. Bij gebruik van piepschuim chips graag vermelden bij welke afvalstroom dit hoort.

Reactie Saffraan:

Dank voor uw feedback.
Dank voor uw feedback.
Wij zullen uw opmerking meenemen en proberen in de toekomst ook kleine verpakkingen aan te bieden. Wij hebben wel voor luxe glazen potten gekozen, mede omdat deze beter zijn voor het milieu.
De piepschuim is 100% biologisch afbreekbaar en gemaakt van maïzena. Als u deze bijvoorbeeld met water mengt, lossen ze volledig op.

nikta aran

Heerlijk geurig!

Goed kwaliteit. Handig potje. Snelle service.

Producten overzichtelijk maken

Taher Arsiwalla

Heel goed.

keurige product & perfecte levering

Recepten beter checken & vertalen

Gera Klinge

Als het op voorraad is, koop ik altijd bij jullie, omdat het in mooie verpakking zit.

Zie bovenstaand

Heb ik niet

Joka Lievers

Snelle levering en prima kwaliteit

Zie boven

Beter aanspreekpunt voor vragen creëren

Sylvia Pieterse

Prima en snelle bezorging na bestelling. De saffraan is volgens mij van prima kwaliteit.

Mooie website met veel keuze uit saffraan.

Ik vond het leuk dat jullie recepten hadden op de website. Ik zou het leuk vinden als jullie dat uitbreiden naar meer recepten en ook kookvideo’s met saffraan. Alleen jammer van de 60% korting... Ik vond het leuk dat jullie recepten hadden op de website. Ik zou het leuk vinden als jullie dat uitbreiden naar meer recepten en ook kookvideo’s met saffraan. Alleen jammer van de 60% korting e-mail die volgde op de bestelling. Ik wilde er gebruik van maken maar in de e-mail stond niets over een minimale besteding. Dat vond ik een beetje misleidend tijdens de bestelling. Ik heb daarom geen gebruik gemaakt van de aktie.

Anja Goris

Geen aanmerkingen